marieke schoonmoeder was stomverbaasd dat we een babyboy krijgen. die ging er compleet van uit dat het een meid was. verder gaat het hier zijn gangetje mijn suikers lijken te stabiliseren heb al 3 dagen niet hoeven bij spuiten
Mijn ballon viel er vanmiddag rond drieën uit. Nu lekker thuis (met 3cm ontsluiting) en morgen om 7 uur melden!
Hallo dames, een update van mij. Ik ben gisteren bevallen van ons meisje. Ze weegt 3560 en maakt het naar omstandigheden goed. Helaas ligt ze op de couveuse afdeling ivm te lage suikers. ZE heeft en sonde en een infuusje. Doordat ze niet kan eten door misselijkheid was alleen bijvoeden niet voldoende ( ze heeft bloed en vruchtwater ingeslikt ivm snelle uitdrijving wat moest). Bevalling is zondag begonnen na eerst de hele zaterdag gel gekregen te hebben. Helaas beland in rug weeën storm dus ik heb een ruggenprik gekregen. Om 18.10 mocht ik persen en 18.44 is ze geboren met spoed want haar hartslag die zakte. Ik maak het ok, lig op de kraamafdeling heb een laag hb heb 1 liter bloed verloren. Maaaar we zijn dolgelukkig met onze princes. ZE is prachtig in onze ogen.
Deedee, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Vervelend dat zij op de couveuse-afdeling moet liggen. Hoop dat ze gauw naast jou slapen mag, al is het natuurlijk voor haar gezondheid! Veel sterkte met je herstel en geniet van je kleine meissie!
DeeDee gefeliciteerd! Hopelijk snel weer bij je. Ik ben blij dat ze hier die gel niet gebruiken! Spring ben je gewoon naar huis gestuurd?? Wat apart joh ik moest blijven.
Deedee: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Klinkt wel heftig zeg, maar komt gelukkig allemaal (snel) goed. Laat je goed verzorgen en verwennen in het ziekenhuis en hopelijk kunnen jullie anel met de kleine meid naar huis! Spring, spannend! 3cm toch al wel, goede start lijkt me?! Succes!
Suprise haha geweldig! En wat fijn dat je waardes goed zijn! Eindelijk! Mag ook wel een keer! De mond en klauwzeer al over? Spring spannend!!! Nog even laatste avondje chillen haha Deedee gefeliciteerd!!! Hopen dat het snel beter gaat met de kleine meid.. Hoe voel je je zelf nu?
Mijn zoontje heeft de hand-mond-voet ziekte ook gehad, gelukkig ook vrij mild. Hij was daarna meteen van zijn speen af 's nachts want dat deed dus pijn....
Dat was dan weer een geluk bij een ongeluk haha. Hier een dochtertje die alleen de eerste 3/4 mnd een speen heeft gehad. Toen ineens moest ze m niet meer en nooit meer gehad .. Ook geen duim ofzo.. Ben dr wel blij van want haaaat t als ik kinderen van een jaar of 2 of veel ouder hele dagen met een speen zie lopen. Snachts of als ze ziek zijn oid prima.. Maar van de week zag ik een kind in de supermarkt van zeker 3 als ze al geen 4 was.. Met een speen in dr mond. Zooo vreselijk.. Of mensen die alleen maar fotos van hun kind op fb zetten, waar je t ziet lachen maar wel Met speen in.. Hoop stiekum dat dit kleintje ook niet te lang de speen wil. En anders is t toch mooi proberen alleen snachts en bij slaapjes op de dag... Net als t slaapknuffeltje van mn dochter.. Die mag ze alleen boven in dr bedje. De rest maakt me niet uit.. Maar die blijft boven.. Streng ben ik eigelijk he hahahahaha
Gefeliciteerd met jullie dochter! Hoe gaat het nu met haar? Hopelijk liggen jullie nu lekker bij elkaar!
@deedee: gefeliciteerd met de geboorte van de kleine meid. Hier met een hypo beneden. Lagen er vroeg in dus de eerste 2,5 uur slaap al gehad. Nu effe wat eten/ drinken en weer lekker terug. Was er al bang voor, korte en lange insuline te dicht op elkaar gespoten. (moest 2 eh na de maaltijd corrigeren) Zo effe baby wakker porren ondanks dat de suiker niet super laag was. 3,2 Oh, porren al niet meer nodig. Soms fijn zo'n actieve baby. hahahaha
Balen maar slaap lekker weer! Haha Hier ook blij met aktieve baby! Hoef maar iets te porren en hij schopt me t komende uur blauw van binnen haha. Blij toe.. Als ik m niet zou voelen raak ik denk ik in paniek vanwege toen met mn dochter. truste dames
Nuage, ik mocht kiezen. Zkh of thuis slapen. Helaas ook thuis geen oog dicht gedaan. Wat een spanning komt er bij kijken zeg. Geef mij maar een spontane bevalling.
Zonde, had echt de slaappil in het zkh genomen, dat heb ik vorige keer ook gedaan en was perfect. Zelf in slaap komen was onmogelijk. Maar succes vandaag!!! Spannend