Wel grappig idd.. Mn dochtertje werd ook 3500 gr geschat met geboorte.. Bij controle van 37 wk en 5 dg werd ze 2900 gr geschat.. En is 2 dagen later geboren met precies 38 wk met 2242 gr
Dat is met 40 weken. Als je de groeicurve doortrekt zeg maar. Ze volgen natuurlijk niet altijd het lijntje.
Hier weer beneden met een hypo. Niet zo heel laag dit keer 3,6 en voel de baby nog 'as we speak' Was er al bang voor. Toen straks de het schaaltje met paaseitjes overvallen en iets te ver doorgeschoten. (zenuwen voor het inleiden zijn nu echt aanwezig) Toen dus suiker van 8,5 en 2 eh gespoten, half uurtje later langdurige insuline erin en dat gaat vaak niet goed. @nuage: hoe voel jij je? Bij jou gaan ze vandaag toch al beginnen met inleiden?
Ligt eraan of ik ontsluiting heb. Om 14:00 ctg en daarna gaan ze kijken. Is er nog niks krijg ik ballon en word ik opgenomen en is er wel ontsluiting mag ik naar huis en donderdag terug voor de inleiding. Hoe het gaat... slecht ben nog beneden want ben ook doodnerveus en misselijk. Ga zo toch poging slapen doen.
En zie nu, er komt heerlijk lente-weer aan! Dus wie weet wandelen jullie eind volgende week met jullie kleintje lekker in de zon! 😊
Succes nuage!! Gaan ze geen gel doen als je geen ontsluiting hebt? Ik heb 1 dag gel gekregen volgende dag 3cm. Maar goed hoe dan ook het gast gebeuren Vaddie nog een beetje geslapen na de hypo? Je bent er in ieder geval bijna vanaf Lente weer toet? Lekker je bedoeld, 18 graden toch
Ja nog wel kunnen slapen. Maar met die hypo wel een keiharde (zere) buik en dat is helaas nog steeds. Maar merk aan de bewegingen van de baby ook wel dat ik nu wat gestresster aan het worden ben. Ze beweegt nog wel maar wel rustiger.
Ik neem hier ook al genoegen mee hoor, lekker veel zon! Love it! Helpt altijd goed voor mijn humeur 😊
Wat lekker dat sommigen al op het eind lopen en het bijna zover is. Succes dames! Het lenteweer mag van mij ook niet snel genoeg komen. Heerlijk! Hier gisteren de uitslag gekregen, zoals al verwacht inderdaad zwangerschapsdiabetes. Ik heb morgen een afspraak bij de diëtiste en krijg nog een oproep voor de diabetesverpleegkundige. Omdat de baby nu al op de p93 lijn zit wil de gyn dat ik daar onder controle kom ipv bij de vk. Nu dus even afwachten wanneer ik naar de dvk kan, wil zo snel mogelijk inzichtelijk hebben op welk eten ik wel of niet goed reageer. Ook heb ik voor de gyn nog tig vragen over hoe het verder zit qua verloop van de zwangerschap en bevalling. Over 2 weken staat daar de afspraak.
Balen Koali maar was te verwachten helaas. Maar wel goed dat je het nu weet, dan kun je ermee aan de slag! Van de dietist weet je straks al hoe je moet tellen/opletten en dan zal de dvp snel ingepland worden lijkt me. Succes!
He bah ook al hypo's.. Niet fijn! Suc6 vandaag nuage! Snap dat je zenuwachtig bent! Zou ik ook zijn! Ooo heerlijk laat t lenteweer maar komen!! Zin in! Koali flink balen idd! Dan zal je nu ook idd snel je waarde apparaatje krijgen en gaan prikken.. Tegen de tijd dat we t allemaal door hebben zijn we bevallen 😉
Zo Koali dat vind ik best lang wachten, weet je al wanneer je de dvk ziet en de internist? DeeDee geen gel ik heb een keizersnede gehad dus dan mag dat niet, maar in mijn zkh gebruiken ze het sowieso niet meer. Alleen ballonkatheter. Thanks meiden! Vaddie jij ook heel veel succes!!
Heb net gebeld met de assistente vd afdeling interne geneeskunde. Er was daar helemaal niet bekend dat ze een afspraak met me moesten maken voor de diabetesverpleegkundige. Ze gaan nu weer contact opnemen met de gynaecoloog om te vragen wat er verder moet.. Dacht bel zelf wel voor een afspraak, duurt me te lang nou, dat is dus maar goed ook.
Ook in het oosten van het land. Ik vind het wel slecht. Wil nu ook zsm weten wat ik eraan kan doen en hoe ik dat moet doen.
Ah dus bij mij in de buurt hahaha... Mja hier zijn ze niet zo streng schijnbaar.. Zullen ze hun reden wel voor hebben denk ik, al is t wel vervelend als je dan hoort dat t ergens anders zo streng is.. Maar aan de andere kant, als we hier niet hadden gezeten op dit forum, hadden we dat niet geweten en was het "normaal" geweest Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt