Ben inderdaad benieuwd Nuage. Morgen 7.00 moeten we ons melden in het ziekenhuis. Vind het echt heel spannend en kan aan mezelf merken dat ik nu gespannen ben. Buik is loeihard en doet zeer terwijl ik echt niks gedaan vandaag.
Nope ik lig in het ziekenhuis met een ballonkatheter. Had helemaal nog niks qua ontsluiting. Nu wel kramperig en beetje weeën dus hopelijk morgenochtend wel. Half 7 beginnen ze.
Nou wat een toeval Wilde net komen kijken of er al nieuwe was.. Niet dus.. Heel veel suc6 nuage en jij ook vaddie! Logisch dat je nerveus bent!! Denk maar zo! Morgenavond hebben julle miss de kleine op de arm en kunnen jullie weer lekker eten en drinken wat jullie willen
dat is heel logisch dat je gespannen bent had ik bij dochter ook. TIs een heel raar idee je gaat naar het ziekenhuis en je weet dat je met je kindje thuis komt. Ik heb me de avond voor de inleiding nog heerlijk uitgebreid gedouched met luxe douche spullen. Uitgebreid geschoren teennagels gelakt enz. Die nacht maar een uurtje of 4 geslapen. Al ver voor de wekker wakker. Netjes in de make-up haartjes in de plooi naar het ziekenhuis gegaan. Zo wij komen onze baby halen Had toen 3cm ontsluiting om 9 uur zijn de vliezen geprikt om half 10 aan t infuus. half 12 nog steeds 3cm om half 3 6cm. Weer lekker onder de douche binnen een paar minuten trok mijn buik compleet in en voelde ik dat ze er aan kwam. Xxl gevraagd verpleging te roepen. Die heeft me op weer op bed geholpen en toen stond het hoofdje al maar was er nog geen verpleging. xxl heeft toen de eerste de beste witte pak van de gang geplukt en zij was amper binnen of floep daar was dochter al. Dat was om ongeveer 10 voor 3. Zonder scheurtje of wat dan ook. Was een hele fijne bevalling
Haha suprise zie je al liggen opgedoft en wel 😉 Maar dat klinkt idd als een fijne bevalling ja! Nou ja fijn.. Denk dat geen enkele bevalling fijn is maar toch. Voelt heel gek hier.. Als andere gaan bevallen heb ik helemaal niet t idee dat ik over een paar maand ook moet.. Heel apart haha
Daar teken ik ook voor! Maar die ontsluiting had jij al uit jezelf? Ik heb pijnlijke weeën nu, als dit zo blijft kan ik nooit slapen.
die had ik zelf al idd. Ik vermoed dat ik niet veel later zelf spontaan was begonnen. Nuage en Vaddie ik wens jullie alle kracht toe en hoop dat jullie beide morgen kennis mogen maken met jullie kindjes gezond en wel
@surprise: nou daar teken ik voor. @nuage nog wat kunnen slapen? Hier verrassend genoeg wel geslapen. Man niet, die ziet er nu al uit als een vaatdoek. Nu even kop thee drinken, konijnen hebben al eten en dan met een half uurtje rijden.
Die pil ging werken en de weeën stopten gelukkig rond 1 uur dus wel wat geslapen. Nu wachten op vliezen breken enzo.
Hallo allemaal, Sorry dat ik even inbreek bij jullie. Voor vele hier spannende tijden lees ik . Succes! Ik heb een paar vragen, misschien kan ik hier terecht? Onze baby loopt 2 weken voor op de groei, dit kwam uit de 20 weken echo vorige week. Ik moest gisteren de suikertest doen. Eerst een vingerprik, hierna het drankje en 2 uur later weer een vingerprik. Mij waardes zijn nuchter 5.5 en na 2 uur 7.7 Wat denken jullie is dit goed? Ik krijg namelijk volgende week de uitslag pas. Ik hoop dat het allemaal mee valt, want slik ook al medicijnen voor hoge bloeddruk.
Vlinder, volgens onderstaand tabel zou je nu geen zw.suiker hebben maar je waarde na 2 uur is op het randje.
Ik denk dat ze dit goed rekenen. Geloof dat nuchter onder de 6 nog mag en de GTT moet onder de 7,8 blijven. Maar ik zou wel vragen om nog een test rond 26-28 weken want ik vind het randwaardes, nog net goed maar je kunt het aan het ontwikkelen zijn..
@vlinder: helemaal eens Nuage. Als ze deze waardes goedkeuren zou ik idd vragen om over enkele weken nogmaals een test te mogen doen. In de loop van de zwangerschap kan het zomaar zijn dat je zelf minder insuline aanmaakt. Hier pillen gehad. 2 cm ontsluiting maar bmm lag nog wel wat naar achter. Nu wat krampen. Rond half 12 weer controle en hopelijk dan vliezen breken. Gyn gaf aan dat mijn lichaam al aan het voorbereiden is. Vond ze helemaal verbazingwekkend dat ik nog geen krampen/ voorweeen heb gehad. Dus ik lig/ hang nu in bed met de laptop op schoot.
Morgen!! Spannend 2 live bevallingen haha zet m op dames! Vlinder net wat de andere zeggen, je zit op t randje. Dus voor nu niet erg denk ik maar over paar weekjes de test opnieuw doen.. Suc6!
spanned dames. toi toi toi! vlinder tis echt op het randje. wat er al gezegd wordt zou over een paar weken de ogtt nogmaals aan vragen. en ondertussen de koolhydraten alvast wat in de gaten houden
Hier na half 12 aan het infuus. Net even nog buiten geweest maar lopen met die krampen is geen aanrader dus na 15 minuten alweer terug naar boven. Maar pfff, wat heb ik het heet...
Vind t sowieso in die ziekenhuizen zo heet.. Waarom pas na half 12 aan infuus? Kijken ze eerst of er zelf wat gebeurd?
Ja ze geven die tabletten 4 uur de tijd om te werken. Is een beetje druk dus nog altijd aan de ctg en wachten op gyn. Maar heb weeen, ongeveer om de 10 minuten en duren ongeveer 2 min. Dus verwacht eigenlijk wel dat de vliezen zo gebroken worden.
Spannend! Zijn ze vol te houden? Ik heb geen idee hoe beginnende weeen voelen.. Doordat mn dochtertje in nood zat en later weer wat beter ging kreeg ik wee opwekkers. Op laagste stand ging ik al van niks naar een weeenstorm. Dus voor mij nooit geen inleiden meer want dat kon mn dochtertje niet aan dus snel ks gehad