Hopen dat ze snel de goede kant op gaat. Hier dat dochter ook een valse start met suikerwaarden, geelzucht en sondevoeding, maar toen ze eenmaal zelf goed kon drinken ging ze hier met sprongen vooruit en mocht ze mee naar huis!
Hier een hele slechte nacht en een hectische morgen achter de rug. Gisteravond net voor het slapen gaan nog even vingerprikken en had ik weer een hypo Onder dat ik het zelf merkte. Na wat gegeten te hebben. Voelde ik de kleine man maar heel licht. Poos op mijn linkerzij maat de beweging die ik voelde was heel licht en heel weinig. Vannacht veel wakker geweest maar geen reactie. Vanmorgen toch besloten te bellen en moest gelijk komen. Echo was goed. Navelstreng en placenta waren goed. Ctg was ok prima. Maar ze maakte zich wel heel erg zorgen over die hypo's. Er is dus gelijk actie ondernomen en ik heb een sensor gekregen. Heb de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten. Gelukkig is babyboy nu weer helemaal actief
Suc6 vanavond tebby hopelijk kunnen ze wat voor je doen Suprise niet fijn, maar hopen dat je nu meer rust krijgt met Die sensor. Ga hier kapot van de oorpijn.. 😭
En ik maar denken dat je door insuline aankomt.. Ben ineens 1,5 kg afgevallen sinds vorige week. Heel apart hahaha. Niet dat t erg is ofzo.. Ga ik vanuit haha, maar blijf t apart vinden omdat ik dacht dat je door insuline juist aankwam haha
En dat terwijl je niks kan eten en drinken bijna? Lijkt me ook niet Goed of wel? Merk hier wel dat ik steeds meer behoefte aan zoetigheid krijg. Terwijl ik nooit een zoetekauw was qua snoep Ofzo. Maar mis mn bakken.. Tuurlijk, kan wel Bakken.. Maar ga mezelf niet onnodig treiteren haha. Mn waardes zijn sinds paar dagen weer netjes, behalve mn ontbijtwaarde krijg ik maar niet goed. Wat ik Ook spuit of eet. Hij blijft net te hoog. Maar goed verder zit ik super. Heb geloof ik pas over 2 wk weer afspraak met diabetes vp. Nu vrijdag met gyn
de nuchtere waarde was 3.9 vanmorgen. morgen 4 keer bloedprikken en dan beleid maken. krijg ook een schildklier onderzoek. het aankomen was niet erg want had geen vocht te kort meer.
Oke dat is mooi dat dat iig geen kwaad kon. Benieuwd wat t beleid gaat zijn straks. Hopelijk helpt T je iig
ze vinden het heel erg moeilijk wat ze er mee moeten. want ik leef op korte suikers. een oplossing zou sonde voeding zijn maar dat is een hele belasting. ben heel benieuwd wat morgen de waardes zijn.
Ja t is ook erg lastig lijkt me idd omdat t geen wat je wel binnenhoud je die hoge waardes geven. Sonde lijkt me idd ook niks.. Maar ja.. Als je daardoor aansterkt en je waardes beter worden.. Alles voor de kleine toch. Al is t nogal wat natuurlijk.. 😒 Geen fijne zwschap zo nee.. Doet je kleine t verder wel goed?
wonder boven wonder loopt de kleine ongeveer 1 week voor en is super levendig. maar die week voor zeiden ze al met 12 weken dus komt niet door eventueel suiker. we gaan het zien. er zijn al zoveel dingen die tegen zitten dus hier komen we ook wel door.
Fijn dat de kleine t tot nu toe goed doet. Mja positief proberen te blijven al kan ik me voorstellen dat dat moeilijk gaat. Ik vind t hier soms al lastig en dan mag ik niet eens klagen als ik jou verhaal Zo lees
Yay!!!!! Sinds 2 weken mn ontbijt waarde eindelijk weer eens op de 6.4!! Hahaha waar je al blij mee kan zijn
nou een heel gesprek weer gehad net. omdat alleen de avond waarde te hoog zijn nu gaan ze niets doen. spuiten gaat niet werken met mijn overgeven. sonde voeding gaat niet dat gene bereiken wat ze willen omdat ik dan geen trek meer krijg. iom dietiste zit ik nu aan de karnemelk en optimel en kijken of dat beter gaat. de kcal inname is wat te laag maar gezien het aankomen niet erg. we de afspraak 4 keer per dag te prikken en bij waardes boven de 12 gelijk bellen. volgende week maandag weer controle en groei echo.
Wat een lastige situatie Tebby. Hopelijk reageer je niet al te heftig op melkproducten. Heftig hoor als alles zo verloopt. Haha Marieke, wat fijn! Zit je altijd zo hoog dan? Hier zijn de waardes redelijk onder controle. Geen uitschieters meer gehad. Vanmiddag geprobeerd om een boterham pindakaas en eentje met hagelslag te nemen. Volgens de hoeveelheid koolhydraten zou het moeten kunnen. En warempel: een waarde van 5,9 na 2 uur 😱 Was er huiverig op dat ik er een hoge waarde van zou krijgen, maar dat valt dus reuze mee. De koolhydraten aanhouden werkt voor mij dus heel goed. Morgen heb ik een afspraak bij de internist staan. Wat wordt daar besproken eigenlijk? Is m'n eerste afspraak.
nou mijn eerste 24 uur met sensor zitten er op. MIjn laagste blds was 3.9 dus in 24 geen hypo waar ik er normaal ongeveer 4 had dat is dus heel positief. Krijg een seintje als ie zakt en kan dus inspringen. Kleine man is ook heerlijk aanwezig. Nu de maar....... afgelopen nacht was drama. In de nacht zijn je waardes lager omdat je niet eet. Logisch. Maar omdat de sensor achter loopt er een afwijkende meting is die lager uitvalt heeft dat kreng van 2 to 6 om de 5 minuten lopen piepen. Op bloedwaardes had ik wel een laag blds maar geen hypo's en eten zou er voor zorgen dat mijn waarde nuchter te hoog zou zijn pffff wat een drama. En ik kon niet vinden hoe ik dat ding het zwijgen op kon leggen. Elke keer als ik net weer sliep ging ie weer. OM 6 uur sliep ik eindelijk ging om 06.45 de wekker omdat ik om kwart voor 9 bij de gyn moest zijn en met de kleine meid heb ik gewoon tijd nodig. Pff was kapot. zulke nachten heb ik niet meer gehad sinds zoon een baby was. Kleine meid sliep en slaapt altijd als een roosje heb ik nog nooit een nacht mee opgezeten. Vanmiddag nog een poos geslapen toen zij ook lekker plat lag. Vanmorgen even snel bij de diabetes vk langs gelopen en weet nu hoe ik dat voor de nacht het zwijgen op kan leggen. We hopen dus op een goede nacht anders gaat ie voor de nacht uren in een ander kamer
Tebby lastige situatie dus! Hopen dat t wat te doen is en je geen waardes van 12 meer krijgt Koali de internist hier keek alleen mn waardes na verder niks, maar die zag ik dan ook pas na paar weken. Idd nette waardes! Ik piek enorm op brood.. Mijn ontbijt krijg ik moeilijk onder controle. Eet altijd 2 boterhammen omdat ik op kwark ook hoog prik sochtends.. En heb sochtends mn energie nodig. Vandaag dus eindelijk weer eens onder die 7. Sowieso vandaag erg nette waardes. Allemaal Rond de 5.
Crap zit nu dus in een Hypo.. 3.2. Mn vriend is eten halen.. Ga dus maar even geen insuline spuiten voor mn eten zo..