zwangerschapsdiabetes

Discussie in 'Gezondheid' gestart door happynienja, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Toet ik wens je alle kracht toe!

Kaat dan gaat dat idd niet helemaal goed met je sensor. Ik heb vanmorgen een nieuwe gekregen. Dvpk was tevreden en mag idd de waarden wat ruimer aanhouden.

Heb alleen mijn 4e uwi te pakken deze zwangerschap. Balen dat ik weer een kuur krijg

2. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Toet, hoe gaat het met je? Hopelijk ben je al lekker aan het genieten van een kleintje in je armen!

Suprise, wat is een uwi?

Hier gisteren dvpk gesproken. Ik moet nu in de ochtend mijn koolhydraten spreiden. Dus eerst de ene helft vd kh qua eten, dan een uur later de volgende helft en daarna m'n tussendoortje. Door deze spreiding hopen ze dat m'n waardes wel onder controle blijven en ik voor de lunch wat hoger uitkom. Ik moet nu dus eten, uur later prikken, weer eten, ongeveer 1,5 uur later weer prikken en dan weer een tussendoortje nemen. Vandaag wordt de proef op de som genomen 😊

3. Hopen dat t helpt koali!! Ben benieuwd!

Benieuwd hoe t met toet is

4. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het rustig 😔😔😔 gisteren 2x gel gehad, daar kreeg ik veel harde buiken/contracties van maar die doen niet dus ze kunnen de vliezen nog steeds niet breken. Vanochtend gel nr. 3 gehad, afwachten wat die doet.... Dit gaat lang duren ben ik bang.... Baby doet het trouwens hartstikke goed ondanks de vele contracties en dat is het belangrijkste.

Koali, zo deed ik het ook idd, goed spreiden. Hopelijk weekt het voor jou ook!

5. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje spannend hoor Toet. Wel vervelend als het zo lang duurt. Je kijkt er zo lang naar uit en dan moet je nu weer alle geduld opbrengen 😊 Succes! Hopelijk vordert het vandaag wel!

Eerste waarde een uur na m'n 'eerste ontbijt' was 6,9 🎉

6. Ooo jeetje toet dacht die is al bevallen.. Balen dat t zo lang duurt. Hopen dat t verdere verloop sneller gaat!

Koali yay! Hahaha hier eet ik dus weer crackers als ontbijt.. Net als toen met mn dieet.. Alleen nu spuit ik 22 eh erbij en dan zit ik altijd goed. Mag ook wel op
    Een paar crackertjes hahha

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Inleiden gaat nooit zo snel over het algemeen ;)
    Krijg je geen ballon?

8. Geen ervaring met op die manier inleiden, dacht dat t vrij snel ging haha maar niet dus.

Al deed mn vriendin er idd ook vrij lang over voor t echte bevallen begon idd.

9. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier blijkbaar de voorkeur voor gel...

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Ik had bij dochter het geluk dat ik al 3cm ontsluiting had en ze de vliezen konden prikken. Dan gaat het dus wel heel snel

11. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar hoopte ik ook op 😁 Maar het is wel zo dat als we eenmaal zover zijn van vliezen breken dat het alsnog snel kan gaan omdat het de 2e is ook... Dus daar gaan we maar voor 😁
    Verder geen bijzondere acties oid op dit moment ivm de suiker. Dat komt pas weer om de hoek kijken als de baby er is.

12. Oke dus je hoeft nu niet steeds te prikken?

Hier net voicemail van de kinderarts.. Heb 4 april een afspraak met de kinderarts over t verloop en beleid na bevalling.. Ben heel
    Benieuwd..

13. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nope. Maar dat hoefde ik al niet meer vanaf dat de datum van inleiden bekend was. Krijg ook normaal ziekenhuisvoedsel en ze doen dus niet aan tussendoortjes oid dus daar zorg ik zelf voor en sla de boterham met jam over 😉

14. Oke. Apart 😊

15. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bijzonder inderdaad. Nou hoop voorbije dat je snel genoeg ontsluiting hebt om je vliezen te breken!

Hier na m'n tweede gedeelte van het ontbijt netjes op 4,8 uitgekomen en net voor de lunch netjes 4,2. Voor t eerst in dagen weer goede waardes na het ontbijt en geen hypo voor de lunch! 🎉 Straks groeiecho in het ziekenhuis! Ben benieuwd!

16. Kijk koali dat is mooi!!

Spannend! Suc6 met de echo! Ben benieuwd

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heel apart inderdaad... Ze zijn niet vergeten dat je diabetes hebt?

Hier gebruiken ze die gel helemaal niet meer. Maar heb er wel 2 goede verhalen over uit mijn omgeving.

18. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Onze kleine man is nog harder gegroeid 😱 Liep hij 4 weken terug nog 2 tot 3 weken voor, dat is nu 4 tot 5 weken geworden! Had ik niet verwacht, aangezien ik sindsdien m'n waardes redelijk onder controle kon houden door het dieet (op ontbijt na). Hij wordt nu al ruim 3200gr geschat. Nu over twee weken weer naar de gyn en dan horen hoe het verder zijn verloop gaat krijgen.

19. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nuage, nee, wordt bij iedere wisseling weer genoemd....ook ivm de na-procedure als kindje is geboren dus is bij iedereen bekend.

@koali, wow, dat is een flinke groeispurt dan. Voelt natuurlijk wel raar dat hij nu harder groeit terwijl je het onder controle hebt nu.

Ik had bij 36 wkn een schatting van 3200 gr en ben daarom nu dus ingeleid. Mijn eigen vk was hier vandaag en die zegt nog steeds dat het een gewoon groot kind is van onder de 4kg. Ik hoop het snel te weten.

20. Wowww koali dat is wel heel groot of ligt dat aan mij? Bij mij werd hij geschat met 34wk en 6 dg op 2615 gr. En was al bang dat dat te groot zou zijn..

Hoe voel je je verder toet?

Deel Deze Pagina