Ben toevallig voor t laatst bij de vk geweest omdat t niet meer te combineren was vanwege de vele afspraken. Maar hij had al een beetje op zn falie gehad omdat ik bij hem voor de fun kwam En medisch t zh t had overgenomen, dus toen hij wilde laten bloedprikken vond t zh dat niet goed omdat zij dat wel zouden regelen... Heb nu voor sochtends maar kwark gehaald.. Moet t er maar mee doen .. Tis niet anders.. Zit te bedenken wie ik zou kunnen bellen. Misschien de gyn zelf? Want dit word allemaal door t afspraken bureau geregeld.. Of zou ik morgen toch nog een poging wagen naar dat diabetes nr te bellen. Al vraag ik me af wat voor zin t heeft. Bedoel alle afspraken gaan via dat ene bureau.. Dus als die nu zeggen kan niet, zal t morgen niet anders zijn toch?
Zou ook de huisarts bellen, daar zit ook vaak een diabetes vpk ! dan kan hij insuline uitschrijven en kan je voor instructies naar haar toe. En anders leren wij het je wel hoor digitaal! dit is gewoon belachelijk. Ik kon ook niet direct terecht maar 2 dagen daarna maar bij mij was het niet zo extreem elke keer als bij jou.
Wel raar dat sommige van jullie de afspraken via de post krijgen. Ik maak ze elke keer ter plekke als ik bij iemand ben. Nu voor de komende weken elke week een afspraak gepland aan de balie, met nog enigszins een beetje inspraak van mij. Want het is er altijd druk dat wel. Maar goed ik heb alle tijd nu maar als je moet werken etc is het wel erg lastig als het zomaar ingepland word.
Deedee ga morgen eerst dat spoednr proberen. Kom ik daar niet verder mee bel ik mn huisarts idd maar. Als ik in t zh ben maak ik ook nieuwe afspraak. En dan gaat t in overleg. Maar blijkbaar komen er per dag afspraken bij ofzo dus die maken ze dan gewoon voor je en doen ze mega moeilijk als je belt dat t niet kan. Nu zit ik opzich wel thuis maar kan ik moeizaam auto rijden door mn bi en mn dikke buik. Plus ik zit met Mn dochtertje die ik door dezelfde klachten alleen moeilijk in toom kan houden in t zh. Dus moet k oppas hebben of mn vriend dus die mee gaat. En van de in totaal 11 afspraken 2 niet kunnen viel mij nog mee.. Maar blijkbaar vinden zij daar dat ik me eraan moet houden. Maar ook daar ik vrijdag t laatste woord nog niet over gezegd
Echt wat een aanfluiting dat ziekenhuis. Ik was echt klaar geweest daar. Mij sturen ze ook brieven voor afspraken met de internist enzo en het wordt ook vaak verzet, maar als ik bel wordt het gewoon verzet. Geen discussie. Als ik niet kan dan kan ik niet.
Voorheen ging t allemaal Goed. Tot vorige week.. Sinds dien is t hopeloos. Plus dat de info in die brieven ook nog niet eens klopt .. Zo staat er de 9e ook een belafspraak tussen 14 en 16u. Maar me zei dat t daar om 10.45 u staat.. Heel apart allemaal.
@marieke: ben het helemaal met de andere dames eens. Echt op je strepen gaan staan dat de prik instructies nog deze week worden gegeven! Is belachelijk dat daar zoveel tijd overheen gaat. Hier idd ook bij constatering van zwsuiker binnen 2 dagen een afspraak bij de diabetesverpleegkundige en dieetiste.
Ja ben al wel bij diabetes vp en dietiste geweest he. Maar dit slaat idd nergens op. Dus morgen zeker bellen
Erachteraan marieke. Ik weet niet welk ziekenhuis, maar ik was al vertrokken. Hier ook leuk nieuws, ik mag vannacht in het ziekenhuis blijven. Ik werd gebeld door de dbvp en gynaecoloog. Ik moest maar kleding mee nemen. Ben ik hier. Krijg ik te horen dat het best eens tot de bevalling kan duren. Dussssss... Mijn waardes zakken ook steeds verder. En heb net zelfs 6,6 gespoten bij een sinaasappel en een bakje vla zonder insuline. Dan te bedenken dat ik 4 dagen geleden met een appel en 9 eenheden op 8,1 zat. Dussssss we wachten af
@ Hoop, ik heb jouw verhaal waarschijnlijk niet goed gevolgd (ben een fanatieke meelezer), maar waarom moet je nu blijven?
@hoop: dat is inderdaad een enorm verschil. Hier ook wel grote schommelingen en steeds meer afwijkingen maar niet op die manier. (meer dat ik hutspot eet, 10 eh spuit en ineens op 4,9 ipv rond de 5,9 zit)
@spring: dit soort rara schommelingen/ afwijkingen kunnen er op duiden dat de placenta (en nog een of ander orgaan van ons haha) niet meer goed werkt vanwege alle hormonen.
Sorry voor de late reactie. Ja ik moet blijven door de waardes. Die kunnen duiden op een falende placenta. Als dat het geval is dan is het kind in gevaar. Ik zit nu continue tegen een hypo aan en spuit ook geen nacht insuline. Ik voel me nu knap wanhopig maar goed. Afwachten maar.
Nou het kan dus echt een voorteken zijn van van alles. Zoals mijn vliezen die 1,5 uur geleden zijn gebroken. Nu zijn ze niet zo happig op meteen de kleine geboren laten worden. Dus ze wachten de ctg af en de gynaecoloog gaat kijken hoe of wat. Ik persoonlijk? Als de kleine groot genoeg is en gezond of "af" dan heb ik zoiets van "laat maar komen." Vaddie jij kreeg je kinderen ook vrij vroeg hé? Hoe ging dat?