Ovie raar dat ze zo reageren terwijl je het de vorige keer hebt gehad.. Miss idd even paar dagen bijhouden? Suprise ah oke en wat was dat bij jou? Of geen idee? Las dat t door indalen kon komen. Nou dat lijkt me stug met 28 wk toch
Om half 2 kan ik eindelijk bellen. Ben benieuwd wat ze zeggen. Ben niet lekker in orde en dat merk ik meteen aan mn waarde. Prikte nu na een kh arm Ontbijt zelfs 8.4..
Dat zeiden ze bij mij ook dat ik dan gewone suikerziekte heb. De diabetischverpleegkundige zei dat als je al eens diabetes hebt gehad het bij de volgende keer 95% kans op herhaling is en dan vanaf het begin van de zwangerschap. Succes met de bevalling!
Ik ga vanaf morgen starten met zelf prikken na mijn maaltijden, heb net teststrips besteld. Ik ga het paar dagen aankijken. dank voor het meedenken dames!
Belachelijk toch dat we t heft in eigen hand moeten nemen terwijl het niet zomaar iets is.. Hoop voor je dat t meevalt
Ik moest bij mijn eerste zwangerschap insuline spuiten, alles wat ik at prikte ik hoge waarde. Wil niet dat mijn baby gevaar loopt hierdoor.
Pfff ben al half uur bezig met bellen maar ze zijn steeds in gesprek. Zal je zien dat t einde van t spreekuur nog niemand heb gesproken
😳😳😳😳😳 Ik ben echt in shock! Krijg ik zon halve buitenlander aan de telefoon.. Doe ik mijn verhaal, zegt ze, zie dat u vrijdag een afspraak heeft met de diabetes vp. Die handelt t verder wel af.. Nee u begrijpt me niet!! Ik moest vorige week al gaan spuiten eigelijk.. Maar hoor maar niks heb geen spullen in huis niks! Dus vrijdag kan ze me Zonder spullen toch niet helpen. O maar dat zien ze vrijdag wel mw! En toen heb ik gezegd dat ik het maar een laks zootje vind en dat het wel om een kind gaat en dat ik klaar Ben met dat weinige eten. De diabetes vp handelt t vrijdag verder met u af mw! DONDER OP STOM KUTWIJF Sorry.. Moest even.. De gyn krijg ik al niet te pakken. De huisarts zit niet meer.. Als het niet om een kind ging had ik nu een dikke reep chocolade gepakt.. En dan gaat mn vriend ook nog dom vragen of ik een stroopwafel wil! Flikker op met je stroopwafel!! 😭😭😭
Haha best grappig hoe de site mijn woorden "netjes" maakt. Heb geen nare vrouw getypt maar stom k u t w i j f. Hahahahha
Gewoon nog een keer bellen, misschien krijg je iemand anders aan de lijn? Of ziekenhuis/verloskundige waar je onder behandeling staat.
Tis t ziekenhuis die ik heb gebeld. De spoedlijn voor diabetes.. Gyn krijg je niet te spreken.. En mn huisarts ook niet. Dus ben bang dat er niks anders op zit dan mezelf nog tot vrijdag half uithongeren ofzo. Begrijp echt niet waarom ze zo ontzettend laks zijn. Heb ook gezegd dat ze vrijdag t een en ander kunnen verwachten. Dus hoop dat ze dat doorgeeft.. Dan kan diegene die mij onder ogen krijgt zich vast voorbereiden.. Want ben echt boos
Ik vind het echt bizar... In wat voor ballentent loop jij? Ik liep bij het Antonius in Nieuwegein. Toen daar bij de OGTT de zwangerschapsdiabetes werd vastgesteld moest ik binnen een dag of wat melden bij de internist, de diabetesverpleegkundige, de diëtiste en ook nog de oogarts (dat hoort daar bij het protocol, dat ook je ogen gecheckt worden). En overal waar ik afspraken moest maken werd gewoon ruimte gemaakt toen men hoorde dat het over zwangerschapsdiabetes ging. Dan kreeg je gewoon voorrang.
Aangezien ik ook bij alnatal onder behandeling ben, hier hetzelfde als bij Hilly. @Marieke: zou echt een formele klacht indienen over de gang van zaken en het feit dat je geen degelijke medische hulp krijgt!
Zit in arnhem rijnstate.. Ander ziekenhuis is al geen optie. Te ver weg dus nog lastiger plannen en er te komen. Blijkbaar vinden ze t niet zo boeiend allemaal. Krijgen ze ook te horen. Vind sowieso dat ze erg laks zijn met mn controles. Vorige zwangerschap zwangerschapsvergiftiging gehad, was mn placenta ook niet goed en ga zo maar door. Nu voor 3 wk geleden voor t laatst mn bloeddruk gemeten en word vrijdag na 4 wk dus pas weer gedaan.. Nu houd ik m zelf bij.. En hij is nog goed te doen, maar vind dat ze er allemaal maar laks mee omgaan..
Ja dat kan dus niet haha dan krijg ik dus helemaal Geen zorg.. Want nijmegen is echt te ver weg. Dus is gewoon geen optie..
Ik ben vandaag meteen naar de huisarts geweest. Ik word 2x nuchter geprikt en ook die h1.... Huppeldepup. Ik heb zelf ook een testapperaat en ik ga zelf ook m'n waardes bijhouden nu.
Mja zou niet weten welke mogelijkheden er nog moeten zijn. Ander ziekenhuis is geen optie. Bedoel nog meer energie in de telefoontjes steken terwijl je toch t zelfde te horen krijgt ben ik ook klaar mee. Dus dan maar uitzingen tot vrijdag en dan gewoon eisen dat ze wat doen. Ga gewoon niet eerder weg.. Haha