Nee die zit niet smiddags. Die kan ik alleen sochtends bellen.. En bedoel wat wil hij eraan doen vraag ik me af?? Als het zh zegt dat ze het zo goed vinden en zelf naar mijn vragen niet Luisteren om eerder te komen.. Wat zou hij dan kunnen inbrengen vraag ik me af.
De huisarts ziet misschien wel in dat je gelijk moet beginnen en kan de boel voor je opstarten! Echt ik zou ook een klacht indienen, sowiso alles aankaarten de volgende keer bij de gyn en vragen waarom dit zo gebeurd!
Heb je de gyn nog gebeld marieke? dat is zoals eerder gezegd de eindverantwoordelijke voor je zwangerschap
Je huisarts kan heel veel voor je doen! En inderdaad vindt je gyn dit wel oké? Vind het echt rot voor je meis zoveel stress erbij door ze
Die had ik gister al gebeld maar die krijg je niet te pakken. ja je krijgt assistentes aan de lijn maar die zeggen dan; u heeft vrijdag een afspraak staan (dubbele, moet zowel naar gyn als naar divas) dus dat kunt u t beste dan bespreken. Baal er wel van dat ik naar een voor mij nieuwe gyn moet.. Ik denk als de gyn die ik t meeste heb dit Zo hoort dat die ook not amused is. Maar ja.. Dan moet je die wel te pakken krijgen.. Ik vind t vervelend dat ze mij t idee geven dat t allemaal wel meevalt en ik me aanstel ofzo. De dietiste vond dat mijn waardes al netjes gezakt waren van tussen de 9/10 na ontbijt naar 7/8 na ontbijt. Heeft ze gelijk in, maar ik geef al de hele week aan dat ik echt niet genoeg heb aan dat beetje eten. Vandaag hele dag sterretjes aan t zien. Om 16u al avond eten gegeven omdat Ik gewoon zoveel honger had.. En misschien ben ik dan ook wel Een zeikerd qua eten hoor.. Miss duurt t wel Langer voor ik eraan gewend ben ofzo. Maar mn kh brood is nu ook op.. Heb dus kwark in huis.. Maar daar zit per 100 gram (wat ik Dus niet veel vind voor een maaltijd) ook 6/7 kh in. (Heb die optimel) dus daar zal ik niet Lager op prikken dan nu.. Maar 100 gram kwark lijkt mij minder te vullen.. Mja.. Dat zeg ik.. Zal wel een zeikerd zijn.. Heb gewoon honger 😭 Zal morgen eens kijken of ik miss dan mn gyn te spreken kan krijgen.. Maar ja of dan die 2 Dagen nog uitmaakt.. 🙄😒
Je kunt toch je maag vullen met sla en gekookt ei en vis? Bijvoorbeeld. Daar ga je echt niet te hoog van en dat vult als een dolle hoor. Je kunt van groente zo ontzettend veel eten. En ook vlees/vis gaat meestal goed. Heb je nu honger, bak een omelet. Liefst met een lekkere hoeveelheid groentes erdoor.
Dat is t probleem. Ben een slechte eter. Eet momenteel dus al veel groente omdat t idd bijna t enige is wat je zo kan eten. Maar na een uur heb ik weer honger. Groente vult gewoon echt niet . Bij mij iig niet. Ik zat ook te denken om een ei te koken of bakken maar ja mn waarde is nu ook alweer 7.4. Dus ik ga eerst maar aan t water..
En kaas en worst vult ook goed en mag ook allemaal he! en nootjes. Dan maar even ongezond maar je moet geen honger hebben.
Ja heb idd geregeld savonds kaas en worst en nootjes op tafel haha. Miss moet ik dat smiddags ook maar doen hahahaha Kan de dietiste weer leuk over de zeik gaan, mag niet aankomen hahaha
Ei heb ik idd van de week gemaakt. Gevulde eieren. Heb zaanse mayo daar zitten t minste kh in. En daar prikte ik ook nauwelijks op.. Maar dat soort dingen doe ik dan meestal op de avond.. Miss idd toch maar smiddags doen omdat ik dan de meeste honger heb
Nou zo snel kom je daar niet van aan hoor! ik eet elke avond wel een snackje, deed ik normaal nooit en toch ben ik (nog) maar 4 kg aangekomen. Waarvan merendeel de baby is en het vruchtwater. Gevuld eitje maken ook lekker. Of lekker stukje vis ofzo. Ik eet ook veel brie, met 5 toastjes van melba kan ik goed hebben. Of mini gehaktballetjes mmmmh
Ja franse kaas doe ik t ook goed op idd. Hahaha ja kan ook gewoon gekookt ei idd.. Maar ze zijn wel lekker gevuld 😇 Zat ineens aan een recept te denken van een tijd terug. Gevulde puntpaprika met geitenkaas en gehakt enzo. Eens kijken of dat ook suikerproof is hahaha
Lekker vlees vis en ei inderdaad en kaas. Ik bakte nog wel 3 eieren hoor met kaas gescrambled. Laat ze de griebel krijgen waarom mag je niks aankomen? Dat betekent dus dat je moet afvallen want je kind groeit door. Hoeveel ben je nu aangekomen?
Ik was 10 kg aangekomen. Maar nu dus weer bijna 3 kwijt. Dus in totaal 7 nu aangekomen. En dacht is wel heel veel, maar als ik naar t topic kijk hier op t forum over hoeveel aangekomen, zijn er zat die al zoveel zijn aangekomen... Bij mn dochtertje zat ik nu op +8 ofzo en die was veel Te klein dus vond t zelf niet eens zo erg veel. Maar blijkbaar hun wel. Hoe zou t met hoop zijn
Voor koolhydraatarme recepten: google eens op GOK (grip op koolhydraten) Een lekker voorbeeld: diverse soorten vlees/ vis/ groente in een muffinvorm. In iedere vorm een beetje. Daarbij giet je een mengsel van ei slagroom (of creme fraiche) Zet dit 20 min. op 180 graden in de oven. Jammie. @marieke: ook ik zou kijken naar een ander ziekenhuis. Het gaat wel om je kindje! (en natuurlijk je eigen gezondheid)