Toch brood laten staan denk ik dan cactus havermout geen optie?of speltbrood. Eet je in de ochtend ook brood? Snap dat brood makkelijk is maar wat mij nu motiveert is dat mijn hele eet gewoonte wil gaan aanpassen. Aangezien we een verhoogde kans hebben op ouderdoms diabetes wil ik nu voor goed mijn levenstijl aanpassen. Dus ook in de toekomst wil ik minder brood eten en eerlijk is eerlijk brood vind ik ook maar saai en het gemakzucht dat brood pak ipv van salade maak of iets anders.
Wat stom dat ze je zolang late wachten voor je wat meer weet. Ik moest eigenlijk morgen terug voor half uur bloeddruk meting en ctg maar het zat me niet lekker dus vanochtend gebeld of ik vandaag mocht komen. Aan het einde van de ochtend ctg en bloeddrukmeting gehad en was gelukkig helemaal goed.
Smorgens eet ik brinta of zoals vanmorgen kwark. Ik heb pas ook met ander brood geprobeerd en had hetzelfde probleem met de suikers.. We zullen zien morgen wat ze zeggen en dat zal ik het dan mee moeten doen.. Ik vind brood wel saai maar vind het ook niet erg om brood te eten..
Wat super zeg! Cactus, ben benieuwd wat ze gaan doen Wonder boven wonder heb ik nog steeds geen trek!
Yes yes yes vandaag alleen maar goede waardes!! Het kost wel even tijd en anders denken maar boekt resultaat! Weeg nu mijn avond eten en dan is het goed te doen. Hopelijk blijft het stabiel
zit je dan wel lang genoeg vol als je het weegt? ik kreeg zelf pas trek/honger door het dieet.. hoop dat je het zo vol kan houden. zal zo zelf mijn laatste meting doen.. wij eten op woensdag altijd laat :O
Vandaag was het goed te doen geen trek gehad. Hoop dat het zo blijft want zou stress minder zijn. Pinterest is echt leuk om te kijken naar recepten! Zo ga ik zaterdag pizza eten! Maar dan speciaal voor diabetes met cream cheese, kaas en eieren voor de bodem nu al zin in!
denk dat ie voor mij is? vlees eet ik nu wel weer door het dieet. eet het nu ook op brood terwijl ik dat eigenlijk niet zo erg lekker vind.. gewoon lekker stukje vlees na het warm eten wil dus wel. ei eet ik eigenlijk zelden net als vis. koop wel een doosje eieren omdat ml dat ik het weekend nog wel eens lekker vind maar meestal kan ik ze weg gooien omdat ze niet op tijd op gaan.. wat voor mij nu wel goed te doen is is dus ontbijten met brinta lunch met 2/3 sneetjes brood en savonds aardappeltjes groente en vlees. denk dat ik morgen toch even ga kijken hoe pasta gaat aangezien de extra aardappels ook goed gaan. voor mijn tussendoortjes check ik natuurlijk heel streng de lijst of het mag. mis de chocola wel maar dat hoef ik gelukkig niet lang meer te missen
Je kunt als je vlees eet bijvoorbeeld 2 stuks eten als je anders nog honger hebt. Als je pasta gaat proberen zou ik ook kijken of volkomen of niet nog verschil maakt.
Ik eet ook alles volkoren maar soms zitten daar wel meer koolhydraten in (bij Cracottes bijv) dus als het niet gaat kun je nog overwegen de gewone variant ook te testen voor de zekerheid.
graanproducten eet ik meestal wel volkoren. brood sowieso. vind wit niet veel aan en dan heb je met een half uur al wel weer zin aan wat. ik eet momenteel door tot er niks meer in past maar dan heb ik nog vrij snel weer trek/honger.. ontbijt doe ik denk ik ook maar wat later ipv meteen bij opstaan anders red ik het echt niet op 1 tussendoortje. de middagen gaan nu wel het beste al scoor ik daar de hoogste waardes na 3 volkoren sneetjes brood.. zal het morgen afwachten nu zo eerst lekker mijn bedje met mijn bezoek vereren
Vandaag voor het eerst spelt op(2 sneetjes, tomaat rucala en feta) en weer een mooie waarde ik krijg er weer vertrouwen in dames!
ik heb eindelijk terug gehoord!! ik kan morgen met de lunch beginnen met insuline. toch nog voor het laatste stukje zwangerschap. beginnen met 2 eenheden en maandag de waardes van het weekend weer doorsturen.. ben wel blij dat ik nu een definitief antwoord heb!
Wel fijn dat je nu antwoord hebt Hier geniet ik nu van heerlijk tomaten soepje Straks wel warm eten hoor maar krijg eerst bezoek.
Wat fijn dat je nu eindelijk antwoord hebt. Hoop dat je het met insuline snel onder controle krijgt al is het nog maar even natuurlijk
ja ben ook erg opgelucht dat ik nu eindelijk weet waar ik aan toe ben. gelukkig hoef ik ook alleen maar voor mijn broodjes te gaan spuiten dus ik hoef maar 1x extra de naald erin de drukken.. moet niet vergeten om morgen ook nog even dextro te halen voor het geval mijn suikers wel erg omlaag getrokken worden.. kun jij tomatensoep eten dan? die had ik vorige week en toen zat ik te hoog.. de pasta was wel goed gegaan trouwens