Voor de dames met bekken/heup/onderrug klachten: slapen met kussen tussen je knieen. En zorgen dat je heupen recht liggen. En voor goede schoenen. Heb platvoeten en kan alleen nog maar uggs aan. Nu op advies van de fysio zooltjes met een bolling gekocht en nu spontaan minder last!
Therapeut had t bij mn dochter idd ook gezegd over kussen tussen mn benen. Maar ben blijkbaar zo onrustig in mn slaap dat Ik altijd t kussen kwijt ben haha. Maar scheelt dat ik het deze zwschap continu erg warm heb dus leg nu het dekbed dubbel ertussen hahaha
Zonder kussen kan ik niet slapen meer. Met kussen nergens last van. Je matras scheelt trouwens ook enorm. Sliep een nachtje in m'n dochter haar bed en had mega last van rsi die nacht en in mijn eigen bed nergens last van!
Oei dat is balen.. Voorlopig dus geen mie meer op de dag. Hier savonds van de week keer mie gehad. Was die hokien pakket van knor. Met mie en mihoen. Had er aardig wat van op en prikte 7.7. Te hoog maar het viel mij mee. Paar glazen water en hij was weer goed.
Ik slaap ook met een kussen tussen mijn benen, Wat ik de laatste paar ochtenden heb is ik prik nuchter 4.2 en na het ontbijt heb ik 5.. Vind ik best wel laag na het eten. Dan heb ik 3 rijstcrackers op of 2 volkoren crackers en zuivel. Prikte normaal veel hoger na het eten. Na het avond eten van gisteren had ik ook maar 5.6, terwijl ik met dat gerecht normaal eigenlijk te hoog prikte erna.
@deedee: misschien omdat je richting bevalling gaat? Echt geen idee. Hier spuit ik echt, voor mijn gevoel, enorme hoeveelheden en moet nog steeds vaker corrigeren. @ovie: hier ook op mie (en vermicellie) ook snel te hoog hoor.
Kan dus ook omlaag gaan zie ik wel, dacht dat t hoe verder je kwam het vooral hoger werd.. Lijkt me allemaal erg lastig
Voor het avond eten 5.3 geprikt na het eten 5.4. Mmmh lijkt mij niet te horen. Ga het morgen maar navragen @ suprise ik denk dat het ook bij het eind hoort? Ga het horen. Gekke is met de lunch is het beter en dan spuit ik wel insuline. Had 5.3 voor de lunch, spuit 4 eh en eet 3 boterhammen. Daarna was hij 6.4
Eten jullie wel eens een koekje/biscuitje bij de koffie? En zo ja wat dan? (Zonder insuline te hoeven spuiten)
Je kan best wel wat! Atans ik mag tot 15 kd. Zoals 2 Bastogne, een jodenkoek, smoeltjes iets meer in maar neem ik gewoon, sultana, ontbijtkoek plakje, eierkoek. Dat is wat ik eet in de avond bij mijn zuivel en dat kan ik hebben. Maar er is vast nog veel meer dat je mag.
O echt? Ja zat even beetje te kijken bij de voedingswaarde tabellen maar schrok wat er overal nog in zit. Weet wel dat ik tegen een sprits koekje kan (kleine) haha maar was benieuwd naar andere dingen. Bastogne joden ontbijtkoek klinkt iig allemaal al goed 😊 Thx
Ja klopt maar dan soms nog. Had t al van een stroopwafel bekeken (die heb ik toevallig in huis haha) en is 19 gr kh dus maar niet genomen. In bastogne en sprits en jodenkoek zit ongeveer t zelfde in, rond de 10/11 kh per koek. Maar ontbijtkoek zit per plakje 18 tot 20 in. Net zoveel als t cakje van gister, dus dat durf ik dan nog niet aan.. En zo puzzelen we door hahahha
Hier inderdaad wel eens wat lekkers bij de koffie. Meestal een speculaasje. Nou hier gaat het echt alle kanten op. Aardappelen, bloemkool en verse worst. 8 eh gespoten, vrij weinig voor een avondmaaltijd. Is mijn suiker na 1,5 maar 4,3! Pfff..... Oke, wel een goed excuus om wat chocolade te eten.
Vaddie alles heeft zn voordelen hahah. Ik zat al te denken aan pasen, al die lekkere chocolaatjes.. Zucht haha Wat apart dat sommige van jullie ineens zo laag prikken hoe verder jullie komen.. Nog even en jullie raken van de insuline af joh 😊 Vandaag na 5 eh spuiten en 3 boterhammen vanmiddag 7.0 geprikt Dus het gaat de goede kant op.
Jeetje word je ook niet vrolijk van! Nu aan de fanta pomelo zero, weet niet meer wie t zei maar thx voor de tip haha. En tucjes
En na de chocolade 4.4. Schiet mij maar lek. Net aan de chips gezeten en straks maar weer even prikken Met Pasen ben ik al bevallen.
Zat te kijken, in 1 paasei zit 4 Kh hahahahaha dus mag best wat paaseitjes 😇 En je hebt niet extra insuline gespoten Voor de chocolade verder? Het is dit jaar geloof ik al vroeg pasen he? Eind maart Ofzo? Dan ben ik nog niet bevallen hahaha .. Wel jammer want we doen altijd paasbrunchen met de hele fam. Met allemaal hapjes. Dus zal eens kh arme hapjes gaan Zoeken. Gevulde eieren mogen iig wel hahaha