(Bekken)pijn ineens weg, wie herkent het?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Snoepperzikje, 7 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    Hoi allemaal,

ik ben nu 31+1 weken zwanger. Ik heb vanaf 13 weken ontzettend veel pijn gehad in mijn bekken- en heupgebied, tot op het punt dat ik amper kon lopen of überhaupt bewegen. Sinds een paar dagen/een kleine week is dit spontaan over gegaan. Ik kan veel verder lopen en heb eigenlijk nog maar een klein beetje pijn bij bepaalde bewegingen. Het voelt alsof er een soort druk verdwenen is en ik voel me veel minder vermoeid. Ik heb niets anders gedaan dan de weken ervoor. Het is gewoon ineens foetsie.

Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die het herkennen en hoe jullie dat onder controle hebben gehouden?

Groetjes!

2. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Geen idee of dat bij jou nu al het geval is, maar bij mij verminderde de pijn heel erg nadat ze was ingedaald.

3. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.677
    1.789
    113
    Bij mij verdwijnt het ook soms wekenlang spontaan. Vervolgens komt het wel weer een aantal weken terug en dan ineens hoppa is het weer weg. Had rond 16 weken heel veel last. Toen met 28 weken weer een paar weken. En tot afgelopen weken ook weer erg veel last gehad. En nu ineens is het weer volledig weg. Gek iets hè die bekkenklachten...

4. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ik heb tussen 24-32 weken veel meer last van mijn rug/bekken gehad dan het laatste deel. Snap zelf niet waarom want buik is veel zwaarder nu. Misschien dat ik toch ongemerkt anders ben gaan bewegen, of dat mijn lijf gewend is geraakt aan de veranderde druk?

5. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Misschien was het geen bekkenpijn maar ischias? Wellicht zit de zenuw niet meer bekneld.

Deel Deze Pagina