hey, ff een vraagje aan jou.. is dit voor jou ook je 2e kindje?? ik belde namelijk gister om te vragen hoe het zat... en toen kreeg zij ook een melding dat de doos al in 2009 was opgehaald ( da's best knap als ik nu zwanger ben ) dus ik zei, ja maar ik ben nu weer zwanger en heb hem gewoon aangevraagd en hoor niks meer, heb me nogmaals geprobeerd aan te melden maar dat lukt niet omdat ik al aangemeld ben toen zat ze te kijken en kon mij ook niet aanmelden... ze snapte ook niet hoe dit kon, maar heeft me afgemeld en opnieuw aangemeld... misschien is dit bij jou ook gebeurd?? hopelijk krijg je hem nog, want hij is wel echt heel leuk ( vond ik tenminste de vorige keer!) groetjes riniti
Ik heb de doos bij de eerste niet aangevraagd. Toen hoorde ik er zoveel negatieve verhalen over, dus toen maar overgeslagen.
bij mij was het ook niet helemaal goed gegaan en ondertussen heb ik al 3 etos dozen thuis gestuurd gekregen , heb JG maar gebeld en gevraagd of die andere 2 terug moest sturen , was niet nodig . van prenatal heb ik nogn iet gehoord , gister wel WIj jonge ouders gekregen maar geen bon of zo iets . ik wacht wel af hhaa
zat er trouwens in alle 3 de dozen precies hetzelfde?? ik herinner me van mijn vorige zwangerschap dat er toen bij mijn vriendin heel andere dingen in zaten als bij mij!!! wel grappig!
hmmm, dat is wel vaag dan... ik denk dat het bij mij mis is gegaan omdat het vorige keer niet goed afgesloten is ofzo.... maar als je hem graag wilt hebben moet je ff de klantenservice bellen, dan krijg je hem waarschijnlijk alsnog!
Weet iemand wat er in het geboorte pakket van babypoint zit? Ik kreeg de etos doos met 18 weken en prenatal krijg je bij 7 maanden.