Hallo allemaal! Gisteren kwam m'n man ziek van z'n werk weer; héél erg verkouden, een zere keel, hoesten enz. Nu raden jullie 't al: ik werd vanmorgen wakker met een gigantische zere keel en heel veel slijm! Eerlijk gezegd kan ik dat nu niet gebruiken, moet er niet aan denken als onze uk zich nu zou melden, want ik zou niet weten waar ik de kracht vandaan moet halen! Heeft iemand tips voor mij? Zoutwater voor de keelpijn heb ik me laten vertellen?
Kamille thee drinken of rooibosthee met honing. Kamilie thee werkt verzachtend en genezend bij een zere keel! Verder zou ik stomen om de boel wat open te houden en het slijm wat op te lossen. Succes, hoop dat je je snel beter voelt!
het heerst ik ben nog maar 6 week onderweg maar ook zeer verkouden volle neus enzo bah bah tsja het rottige met verkoudheid is. je moet t uitzitten.... gemiddeld een week max 2 week dus hoop dat t snel overgaat lekker stomen en veel vitamientjes eten sterkte hoor
hey meid, hier ook zon geval..ik werd vorige week donderdag ook flink verkouden, maar daar bleef het niet bij..ik hoest me de longen uit het lijf en heb het ook flink benauwd gehad. omdat ik nu ook bijna 40 weken ben, ben ik naar de huisarts gegaan omdat ik er idd toen ook geen kracht voor had om te gaan bevallen. Ik heb een antibiotica kuur gekregen ( die mag jegebruiken in de zwangerschap) en die slik in nu nog steeds..ik ben er 6 dagen flink ziek van geweest (van die infectie) en nu gaat het de goede kant op...kan s nachts weer slapen , moet nog wel overdag flink hoesten, maar als het daarbij blijft... dus hup naar de huisarts..zeggen dat je niet meer kunt slapen snachts..want dat gaat gebeuren.. en neusspray gebruiken...en paracetamol! good luck
Oh waardeloos zeg..en het heerst ook nog eens? Gatver.. Inderdaad maar even naar de huisarts. Er zijn zat middeltjes die je wel tijdens een zwangerschap mag gebruiken, maar beter op advies van de huisarts als zelf allerlei dingen gaan uitproberen. Ik heb eens gehoord, maar ik weet niet of het waar is, dat je pas gaat bevallen als je lichaam er helemaal klaar voor is en niet als je een verminderde weerstand hebt. Ik weet niet of anderen hier ook van hebben gehoord cq of iemand dit kan bevestigen, maar misschien neemt dat je onrust dan een beetje weg. In elk geval beterschap!
Tegen mij zei de vk altijd dat je lichaam zich razendsnel aanpast als je eenmaal gaat bevallen; er is dan alleen nog maar aandacht in je lijf voor de bevalling meer en alle andere kwalen raken op de achtergrond. Ik had zelf totaan de bevalling flink last van mijn zij. Ik maakte me zorgen dat ik nooit goed zou kunnen persen met die pijn in mijn zij. Maar de vk had gelijk; ik heb er geen last van gehad tijdens de bevalling!