Weet iemand in welke week van de zwangerschap je de bon krijgt om de zwangerschapsdoos bij Prenatal op te halen?
Ik kreeg m met 26 weken, maar voor mij aan de kassa vroeg iemand het aan de kassiere en die zei dat het er ook mee te maken had wanneer je je in de zwangerschap had opgegeven. Als je je pas later had opgegeven (met 20 weken gaf ze als voorbeeld) kan het zijn dat je m net voor of met een beetje pech net na de bevalling kan ophalen.
Ik heb hem afgelopen dinsdag opgehaald terwijl ik er best vroeg bij was...ik heb ze gewoon gebeld en ze zeiden we hebben je al een uitnodiging gestuurd in augustus maar bij deze sturen we je er nog 1.
Of de postbode boos aankijken en eisen dat je hem terug krijgt je bon haha nee hoor zo erg zal het toch niet zijn
ehmm ff goed nadenken hoor - 1 pak pampers new born maat 1 - 1 rompertje - 1 slabbertje - 1 speentje - 3 proefzakjes frisio flesvoeding 2 - pampers billendoekjes + doos - heel wat kortingsbonnen en volgens mij nog wat dingetjes
Ik vond het ook een super doos, heb mijn moeder en vriendinnen gevraagd hem ook ff voor me aan te vragen Weet alleen niet of het lukt
ik heb ook nog geen uitnodiging gekregen om de doos op tehalen.. en ben al over de 36 week ... ff op nieuw aanvragen ? :
Ik heb em rond 32 weken alweer opnieuw aangevraagd, omdat iedereen em toen dus al kreeg en ik dacht mss is er iets verkeerd gegaan. Ik weet dus niet of als je m later aanvraagt, het dan ook weer langer duurt voor je m krijgt...
gewoon ff naar jonge ouders bellen je kunt ook even naar pranatal heen gaan en zeggen dat je de bon niet hebt gehad mijn vriendin kreeg m ook zo mee heb je ook geen mailtje gehad want ik kreeg m via email maar kon m niet uitprinten heb het nummer op geschreven en kreeg m ook mee