Zo leuk! Ik dacht dat die pakketen veelal gevuld waren met....crap haha. Maar dit klinkt wel als een kadootje, leuk om naar uit te kijken! Ik was ook wel beetje laat met de aanvraag, beter laat dan nooit...?
Ja de doos van prenatal is inderdaad een cadeautje! Vond de doos van de etos en kruitvat wel erg tegenvallen, maar ach...het is gratis.
Ik vind de doos van Etos wel leuk, ook al zit er niet veel cadeaus in. Bij mij zat er van Pampers een pak billendoekjes in met bewaardoos, deze vind ik persoonlijk handiger dan degene van Zwitsal. En een -2/+2 fopspeen van Difrax. En dan wat folders en boekjes. Nu heb ik ook een doos van Etos opgestuurd gekregen, waarschijnlijk heeft iemand mij opgegeven, en naast bovenstaande dingen zat daar ook een 125 ml flesje van Avent in.
Bij mij zat de bon om 'm op te halen bij 'wij' jongen ouders ofzoeits......... Ik heb trouwens niet 1 pakket thuis gestuurd gekregen, moest alles zelf ophalen .
ik had het heel vroeg al ingestuurd en twee weken geleden alsnog een bon ingevuld bij de prenatal en nu nog niets gehoord, beetje raar..