Hoi allemaal, een tijdje geleden heb ik ergens een topic over zwangerschapsdozen gelezen, en dat hier soms veel ellende (ongewenst bezoek aan de deur, veel ongewenste emailtje e.d.) van kan komen. Nu vind ik het eigenlijk superleuk om die dozen te bestellen, maar op allerlei mailtjes en bezoek zit ik niet te wachten. Wie heeft hier ervaring mee, of weet nog waar ik dit topic kan vinden? Groetjes, Stitchie
Hoi stitchie. Ik heb die zwangerschapsdozen ook besteld maar tot nu toe nog geen last gehad van bezoekjes en telefoontjes. Ik denk dus dat het allemaal wel meevalt. Het staat ook nergens bij de dozen gemeld. Tevens kun je een telefoon neerleggen en een bezoek weigeren lijkt me. Geniet in ieder geval van je zwangerschap. Groetjes, Krissa
Als je de Etos doos besteld, dan word er contact met je opgenomen door Felicitas. Maar dit kun je natuurlijk altijd weigeren.
gewoon een niet bestaand telefoonnummer opgeven Ik heb mn oude nummer opgegeven dat niet meer gebruikt wordt.. zo kunnen ze je ook niet lastig vallen hahah.. Ik wacht trouwens nog steeds op de doos van de kruidvat.. die hebben ze al n maand niet meer op voorraad hier.. telkens krijg ik te horen dat t tijdelijk niet leverbaar is en over n weekje maar terug moet komen..
valt wel mee vind ik word weles gebeld van de disney club etc. maar zeg direct geen interesse boem, boeit me niet echt en de dozen vind ik wel leuk
Alleen de etos doos schijnt dat te hebben. Daarom heb ik die niet besteld. Die mensen van felicitas schijnen moeilijk nee te kunnen horen..
Ik heb alle dozen besteld die er te bestellen zijn. En idd, alleen van Etos ben ik een aantal maal gebeld. Zeker in het begin, toen ik die doos net had aangevraagd. Het schijnt dat ze je ook bellen voor een afspraak (felicitas) om je dingen aan te smeren. Ze mogen van mij komen als ik daar zin in heb, maar ik bestel absoluut niets bij ze. Vind het zonde van m'n geld! De kruidvat doos , tja. Heel veel moeite gehad om 'm aan te vragen (lukte steeds niet via die website), en toen ik eenmaal het formulier had ingevuld had ik de doos binnen 3 dagen. Zitten inderdad veel folders in zoals ze hier zeggen, maar ook leuke dingen zoals een magazine en een blikje red bull . "t is gratis, ik ben er wel blij mee hoor !
Goh, lekker slim red bull haha. Wordt hartstikke ontraden tijdens de zwangerschap omdat er zo giga veel cafeine inzit! Hahaha. Die van het kruidvat kende ik nog niet, heb m net meteen besteld Jammer dat ze zo vaak bellen van de etos. Ik heb nu de zwangerdoos gehad van hun. Als ze bellen na de geboorte en ik wil niet dat ze komen krijg ik dan ook de babydoos niet?
Niet alleen de zwangerschapsdozen zijn leuk. Ook de geboortedoos van de C1000 is een aanrader! Die krijg je als je je geboortekaartje inlevert. Wat betreft de doos van de Etos, gewoon lekker ophalen en je daarna uit het bestand laten halen!!
Dit heb ik ook gehad, intussen heb ik hem ook eindelijk binnen (5 a 6 weken na dato). Mij hebben ze toen gebeld (in de winkel nr achtergelaten dus niet het nummer wat ik opgegeven had), hoefde niet elke keer terug te komen gelukkig. Hadden inderdaad problemen met de levering gehad. Er stond ook nog ergens iets over de redbull maar als je goed kijkt is die voor papa als de kleine de fles krijgt. Vond het op zich wel grappig verzonnen.
Je kan alleen de zwangerdoos halen volgens mij. Staat op de site. De babydoos wordt gebracht als je kindje geboren is.
Ik heb die doos niet gehad, dus wist niet dat het voor papa was de redbull Zag hier alleen staan dat iemand zei dat er redbull inzat. Maar dan is het idd wel leuk verzonnen
Verschillende dozen aangevraagd, maar nog geen vervelende mails/telefoontjes of bezoekjes gehad.. De doos die ik bij etos op kon halen, daar had ik de bon van laten verlopen.. Kreeg de doos tot grote verbazing thuisgestuurd..
Er zit echt vanalles in: luiers, tijdschriften, zo nog wat folders (reclame), kortingsbonnen voor het een of het ander, fopspenen, opvolgmelk, billendoekjes met bakjes om die in te doen, slabbertjes. Elke doos zitten toch weer andere dingen. Vind ze zelf op zich wel de moeite waard. Vaak staat er op de sites ook wel een beetje een idee al staat er wel bij dat het kan afwijken.
Dank jullie wel. Heb de blije doos erg blij aangevraagd! Enne, die tip van De Tuinen en de Hema onthou ik ook goed. Stitchie
Heb geloof ik alle dozen die er maar zijn aangevraagd, en ben tot nu toe slechts 1x gebeld (maar wat niet is kan nog komen natuurlijk...).