Wat moet je doen als je niet meer weet wat je wel of niet hebt aangevraagd? Hahahaha ik weet gewoon niet meer welke dozen ik heb aangevraagd en weet niet of ze allemaal met de post komen. Ik krijg wel dat tijdschrift 'wij jonge ouders', daar hoort de blije baby doos bij toch dus die kan ik verwachten? Wordt de rest ook thuisgestuurd of moet je het zelf ophalen?
Ha, ha, kwam van een ander topic, sorry meiden, zwangerschaps- hersenverweking... Je kunt 't vinden bij zwangerschap- de babyuitzet- welke winkel kun je gratis baby kado doos krijgen. Dus de tip klopt wel!!!
Ik heb deze keer alleen de Blije Doos aangevraagd; die van Kruidvat was vorige zw telkens niet op voorraad en ze deden heel onaardig dus ik dacht laat maar. Die van Etos vond ik tegenvallen en op Felicitas zit ik ook niet te wachten. Tip voor tweeling-zwangeren: je krijgt dus gewoon TWEE dozen bij Prenatal als je zwanger bent van een tweeling! Weer een meevallertje..
Ik heb die van de Prenatal, de Etos en de Babydump. Toch leuk al die pakketjes. En die van de verzekering, maar dat zijn alleen verplichte dingen zoals kraammatrassen etc. Vorige week wilde ik die van de Kruidvat op gaan halen staan daar een stel mutsen aperig te kijken naar mijn afhaalformulier waarop staat dat ik het alleen bij die vestiging op kon halen. 'Die hebbe we nie. En kweetok nie of die nog binnekomme.' Ik ben heel boos weggestierd... Tja, hormonen he. Maar ik hoorde van een vriendin dat daar ook alleen maar reclamezooi in zit en dat die het ergste zijn met telefoontjes. Ik ben inderdaad wel gebeld door Etos/Prenatal achtige dingen. Noem maar op, tijdschriften, kranten, verzekeringen, enzovoort. Zelfs door Pensioenfonds!!! Niet te geloven waar ze je gegevens vandaan slepen! Maar daar kun je toch gewoon of kort en bondig nee op zeggen of heel dommig doen: 'Hallo, met Enigma, een nieuw tijdschrift. Mag ik u wat vragen?' 'Vooruit dan.' 'Leest u wel eens?' 'Nee ik lees nooit niks.' 'Puzzelt u graag?' 'Puzzelen? Dat ken ik niet. Nee, doe ik nooooit.' 'Nou, dan houdt het op.' 'Fijn, veel succes nog vandaag.' En als ze van de Etos bellen voor die tweede doos dat ze zo'n muts langs willen sturen, dan ben ik er gewoon niet hoor. Die tweede hoef ik niet.
Je moet ze allemaal zelf ophalen. Meestal krijg je een mailtje als ze klaarstaan in de winkel. Die van de Etos kan je meteen ophalen met een bon. Die van de Babydump kun je ook meteen ophalen. Daarvoor moet je effe een bon op hun website uitprinten. Die van de Prenatal staat na 7 maanden klaar, dan krijg je een mailtje en een ophaalbon per post (ik tenminste), die van de Kruidvat ook (maar zoals ik al zei, die is er dus nooit en die ga ik ook niet ophalen meer). Maar je moet ze dus allemaal zelf ophalen! Behalve de doos van de verzekering, die wordt wel gebracht.
Herkenbaar.. Ik ben ook 2 keer voor Jan L** naar t filiaal in lemmer geweest.. Pas de derde keer hadden ze weer.. inhoud viel me ( gezien de moeite die ik er voor moest doen) ook nog wel wat tegen..
Hallo allemaal, Ik had een vraagje over de doos vn de verzekering.. Ik krijg die doos dus niet omdat ik een basisverzekering heb. Maar ik las ergens dat jehem ook los kon kopen bij de prenatal voor 30 euro ofzo..is deze doos noodzakelijk?zitten volgens mij wel belangrijke dingen in voor tijdens en na de bevalling.. groetjes
Hmm da's dus wel een patroon met die dozen die je bij Kruidvat moet ophalen. Ik had me met mijn zere bekken al een harde buiken-aanval gelopen, staat er zo'n ongeïnteresseerde puisrtenkop me ook te vertellen, dat die paketten er niet zijn en dat dat wel vaker voorkomt. Lekker dan! Ik heb eens geïnformeerd en het schijnt fout te gaan bij het distributiecentrum van Kruidvat zelf...
Het kraampakket zitten dingen in voor tijdens een thuisbevalling en voor de kraamperiode erna.. Er zitten dus wel degelijk noodzakelijke dingen in.. Je kunt ( volgens mij met behulp van zo'n uitzet lijstje) ook artikelen los kopen. Hoeft niet perse een pakket te zijn.. oordeel van zo'n doos is, dat je voor zowel thuis als ziekenhuis bevalling de benodigheden in 1 keer compleet hebt
Jammer, ik woon nu in België. Ik heb hier nog een dozen ontdekt. Om nou mijn moeders Nederlandse adres te gebruiken, vind ik te ver gaan.
Ik heb ook al drie pogingen gedaan bij de kruitvat, ze bestellen het wel maar krijgen het gewoon niet binnen zeggen ze. Nah dan maar niet De babydoos van babydump vond ik eigenlijk niks aan. Etos vond ik leuk en de blije doos natuulijk ook.
ik vond ze allemaal wel leuk maar die van de kruidvat viel me het meest tegen. Zit eigenlijk nix nuttigs in