zoooooo een pijn van onderen!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nathalie20, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie20

Nathalie20 Actief lid

10 mrt 2012
    122
    0
    0
    Verzorgende, Baby's!:D
    Hoi allemaal,

Sinds een week of 2, 3, had ik al vaak met name na mijn werk (ik werk in de verzorging) veel last van mijn stuitje. Zo erg dat ik mank ging lopen enzo.
    Nu had ik sinds vorige week heel vaak dat ik van onderen steekjes kreeg, met name na het werk. Ik heb me er niet veel van aan getrokken, ben gewoon rustig gaan zitten.
    Afgelopen dagen ging het prima! Ik was 3dagen vrij, had nergens last van! Vandaag had ik avonddienst. Ik was 22:00 thuis. Lag net te slapen, word ik wakker van de pijn! Erge felle steken van onderen, echt mn vagina zegmaar niet mn buik. Echt alsof er messen in worden gestoken! Ik lig gewoon te huilen van de pijn, dat is niks voor mij!
    Weet iemand wat dit kan zijn?

2. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    denk dat het je banden zijn dus je baarmoeder maakt een groeispurtje heb ik ook wel eens last van en anders heb je iets te veel gedaan gewoon rustig blijven ga lekker onder de douche ontspan gaat van zelf over als goed is en als niet overgaat kun je altijd je verlos effe bellen

3. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Klinkt inderdaad als je banden.... kan zoooooo zeer doen !

4. Angeliquek

Angeliquek Actief lid

24 mei 2011
    161
    58
    28
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat het bandenpijn is. Idd weinig aan te doen. Warm douchen en 2 paracetamol nemen. Sterkte!

5. watwordhet

watwordhet Actief lid

27 feb 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    heb ik ook heel lang gehad. is inderdaad bandenpijn volgens mijn vk. Maar als je het echt niet vertrouwd gewoon bellen hoor.

6. Nathalie20

Nathalie20 Actief lid

10 mrt 2012
    122
    0
    0
    Bedankt voor de reacties! Ik kijk het vandaag nog even aan, anders bel ik morgen de vk even...

7. Nathalie20

Nathalie20 Actief lid

10 mrt 2012
    122
    0
    0
    Uiteindelijk toch nog even gebeld, ik stond namelijk ook even 5sec onder stroom door een stopcontact erg fijn. Moest langskomen en heb meteen over die steken verteld. Het hartje klopte hartstikke goed, dus waarschijnlijk (inderdaad) bandenpijn. Moet wat meer rust nemen overdag, met name voor en na het werk.

Deel Deze Pagina