Pijn in buik.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Engeltje05, 4 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje05

3 jun 2016
    32
    4
    8
    Rotterdam
    Hoii dames. Heb al ruim 3 dagen last van soort buikpijn onder in mn buik heel de dag door. Savond is het erger en kan er moeilijk van slapen. Ik ben nu as woensdag 15 weken zwanger. Ben aan het twijfelen of ik de verloskundige moet bellen of niet. Iemand ook zo iets meegemaakt moet ik mij er zorgen om maken.

2. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Geen ervaring. Maar bij twijfel altijd even bellen! Sterkte

Engeltje05 vindt dit leuk.
  3. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Zou gewoon even bellen. Ik had het ook op dat termijn, vaak als ik een volle blaas oid. Maar het kan ook bandenpijn van groei zijn .

4. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Hoe gaat het met naar wc gaan? Misschien zijn het je banden, na drukke dag kunnen deze meer pijn doen..

Als niet vertrouwd altijd even bellen

5. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Kan groeipijn zijn... we zijn even ver en ik heb er ook regelmatig last van. Vooral als ik druk ben geweest.... bij de eerste had ik er veeeeel meer last van dan bij deze maar ik herken het wel.

Maaaaar wij zijn geen verloskundigen dus bij twijfel altijd even bellen. Die kunnen je meer gerust stellen dan wij

6. Paz

Paz Niet meer actief

Altijd even bellen hoor, zij kunnen je gerust stellen.
    Heb het zelf ook een aantal keer gehad, inderdaad rond de 15 weken en bij 23 weken weer.
    Bij de 15 weken ging het vanzelf over (en wilde niet bij alles opbellen), bij 23 weken vond ik het toch eng worden en de verloskundige gebeld.. gelukkig was het gewoon groeipijn, zakte na een paar dagen ook weer af. Maar t stelde me echt wel gerust dat ik even langs mocht komen, ze het hartje luisterde en 'voelde' (voor zover dat te voelen is) dat er niks raars aan de hand was.

Engeltje05 en Buko vinden dit leuk.
  7. Engeltje05

3 jun 2016
    32
    4
    8
    Rotterdam
    Ik heb ze vanochten gebeld. En mag vanavond om 8 uur even langs komen. Heb vorige jaar ook een miskraam gehad vindt het zo eng. Als ik pijn heb of steken krijgt. Hopelijk komt het vanavond helemaal goed.

Paz en Buko vinden dit leuk.
  8. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Wat @Paz zegt; bij twijfel lekker bellen! Ik voelde me eerst ook stom bij al mijn telefoontjes, maar daar zijn ze voor en die geruststelling is gewoon erg prettig.

Ik heb ook met vlagen zere buiken gehad. Toevallig vorige week weer super erg. Bij mij kwam het telkens door een giga groeispurt van mijn baarmoeder. Daar reageren je banden nou eenmaal op. Maar nogmaals; gewoon even bellen.

9. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ik lees nu dit pas.. goed dat je gebeld hebt en fijn dat je vanavond terecht kunt!

10. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Goed dat je afspraak hebt staan! Ik denk ook groeipijn, maar ik zou ook je urine even laten testen op blaasontsteking. Maar wellicht dat de vk dat ook zegt :)

11. Paz

Paz Niet meer actief

Goed dat je hebt gebeld en dat je straks heen kan! :)

12. Engeltje05

3 jun 2016
    32
    4
    8
    Rotterdam
    Ik ben net langs geweest bij de verloskundige en hebben het hartje horen kloppen. En alles was in orde. Wat de meeste van jullie al zeiden " groeipijn". Ze zei dat de baby deze weken sneller groeien daardoor ik iets meer pijn kan hebben van groeipijn. En gewoon iets meer rust moest nemen.

Wat was zij vriendelijk zeg! Was wel heel verbaasd ze zei dat ik elke week totdat ik het baby voel langs mocht komen om het hartje te horen. En dat ik gewoon moest bellen bij elke twijfel. Ben gelukkig weer gerustgesteld☺️.

Jess93 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina