Hoi, Ik ben zelf zwanger van ons eerste kindje. Lijkt me gezellig om met andere zwangere vrouwen uit deze omgeving de kletsen en tips en ervaringen uit te wisselen. Groetjes Lotus
Hoi bloempje. Leuk dat je reageert. Uit welke wijk kom je? Hoeveelste kindje is het? Ik kom zelf uit waterland. Hoe gaat met met je zwangerschap en je kleine meid? Groetjes Lotus
Oké die kant op. Nog wel in de buurt. Is er een mogelijkheid om terug tekomen ? Ik werk bij een woningbouw in spijk. We hebben nog wel wat leeg
Ik woon in Groenewoud. De zwangerschap verloopt goed. Nu alleen al een week lang last van me benen. De kleine meid is bijna heel de dag druk aan het bewegen. Ik en vriendlief zijn wel opzoek naar een huis we wonen tijdelijk bij me moeder en stiefvader in.
Groenewoud, in de laagbouw daar. Gaan jullie huren of kopen? Hebben jullie nog voorkeur voor een wijk? Of gaan jullie spijk uit? Sinds wanneer voel je de kleine? Lijkt me heel bijzonder om dat tevoellen. Zit je ook bij vk de linde?
We zoeken huur. Spijk en omgeving. Geen Maaswijk of schenkel. Ik voelde haar al met 14 weken, heel vroeg dus. En ik zit inderdaad daar.
We hebben altijd wel wat leegstand lovepeet. Staan in het raam bordjes en misschien ook op de site. Alleen zijn het wel de huizen die iets minder zijn. Bijv sterrenkwartier. Niets mis mee vind ik, ook leuke wijk. Maar niet iedereen wil daar wonen. En ja de wat duurdere huur woniningen staan ook nog wel eens leeg. Ik weet midden in het centrum staan wat duren huur woningen. Al tijden leeg.
Oh wat vroeg bloempje dat je haar voelde wat mooi. Maak je ook nog echo's buiten de verloskundige om? Ik ga naar echo bureau Rotterdam. Erg mooie echo's kunnen ze daar maken. Heel fijn daar. Heb je al een mooie naam voor de kleine meid? Heb jij ervaring met zwangerschapszwemmen hier in spijk? Zit tedenken omdat tedoen.
Ik heb alleen de 20 wkn echo buiten de praktijk gedaan. Hun kunnen dat namelijk niet. We hebben al voor we wisten wat het werd namen uitgekozen. Ik zat zelf ook aan zwangerschapszwemmen te denken, maar geen ervaring hiermee.
Ja de 20 weken echo is bij de star, daar heb ik de echo 9 sept. Hoelang duurt die echo ongeveer? Krijg je ook foto's mee? Als je het leuk zou vinden kunnen we eens samen gaan kijken of zwangerschaps zwemmen wat is.
Je krijgt een paar foto's mee. Anderhalf uur deed het bij ons. Ze lag niet goed om het hartje er netjes op te krijgen. Dus moest schuin liggen en dan weer normaal - lag ze nog verkeerd. En op en neer springen maar ze is niet zo van het laten zien. Bij de VK ook dan verstopt ze steeds met hartje luisteren. Ja dat lijkt me wel leuk!
Oke, zon 20 weken echo duurt best lang. Leuk. Moet nog even geduld hebben tot 9sept. Leuk om samen daar eens te zwemmen. Ik ga even op de site kijken bad gaat ook even dicht voor onderhoudt. Hoe gaat het verder met je? Kom je de warmte een beetje door?
Hoi tannepan. Welkom hier en harte harte met je zwangerschap. Hoe gaat het met je zwangerschap? Oostvoorne lijkt me mooi wonen. Je krijgt een meisje las ik? Leuk. Roze ingekocht? Haha. Ik hoop zaterdag tehoren wat het wordt. Ben zooo benieuwd.