Hoi meiden, Ik heb een vraagje. Ik ben nu 36+3 dagen zwanger van de tweede. Bij de eerste heb ik een geplande kz gehad ivm stuitligging. Ik heb toen geen weeen gehad. De baby ligt al vanaf week 32 goed en is al helemaal ingedaald. Vannacht had ik last van soort menstruatie krampen. Het duurde niet lang. Kan dit een teken zijn dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten of kan het nog een paar weken duren. Ben benieuwd naar je ervaringen.
Geen idee morgen ben ik 37 weken en ik heb dit soort krampen ook gehad die houden nu al bijna 2 weken aan. Maar volgens mij zegt het biets over wanneer de bevalling begint. Ik wacht nog ff af maar als je het niet vertrouwd moet je even de vk bellen.. Ben ook wel benieuwd of er meerdere mensen dit hebben en wat hun ervaringen zijn.
He marcella88, Bedankt voor je reactie. Ik moet volgende week weer naar de gyn. Zal het dan vragen en anders bel ik ff. Leuk dat we een beetje gelijk lopen. Gaat alles goed bij jou. De laatste loodjes he.
Ja hier gaat het redelijk.. Ik heb last van bekkenistabiliteit dus kan niet veel meer en heb hier veel last van. Ik hoop daarom dat de kleine zich snel meld want ben het stiekem wel een Beetje zat omdat ik helemaal niks kan. Ik zit al ruim 11 weken thuis dus de muren komen wel op me af.. Hoe gaat het bij jou??
Ik heb ook helaas bekkeninstabiliteit echt niet leuk. Nu heb ik ook onrustige benen slaap al 9 dagen maar 3 uur per nacht pff om gek van te worden maarja we krijgen er iets heel moois voor terug. Weet je al wat het wordt of is het een verrassing. lekker rustig aan doen en we kunnen niet meer doen als wachten
Ja we weten wat het word!! Maar houden het nog helemaal voor ons zelf Hihi.. En jullie?? Ja we wachten gewoon rustig af meer kan je niet doen! Hier zijn de nachten ook niet fijn!! Kan al wennen aan de nachten over de vloer Whaha!!
Hihi ja ik dacht er idd ook aan kunnen we alvast wennen. Wij weten ook wat het wordt maar tegen de buiten wereld vertellen we niks echt zo grappig af en toe. Ze blijven maar gissen en ik zeg dan met een staal gezicht heb echt geen flauw idee wat het wordt . Ga ff mijn zoon ophalen van de creche. Houden we elkaar op de hoogte van de gebeurtenissen vind ik wel leuk.
Die krampen zeggen niet zo veel. Bij m'n eerste heb ik die niet gehad (dat zette diezelfde dag nog door naar weeën), maar bij m'n tweede vanaf 38 weken; ben toen bevallen bij 40+2. Sowieso hoop ik eigenlijk voor jou dat het nog wel even duurt, als je het nog enigszins volhoudt tenminste. 36-37 weken is toch een wat 'mindere' termijn om bij geboren te worden dan 38-39 weken. Sterkte, in elk geval.
He Bri, Bedankt voor je reactie. Ik hoop ook dat de kleine nog ff blijft zitten. Gelukkig vandaag geen last gehad van een menstruatie gevoel. Moet volgende week weer op controle bij de gyn dan zal ik het eens vragen.
Morgen ben ik 36 weken zwanger en ook hier al flinke indalingsweeën gehad twee weken terug. Afgelopen dagen beginnen 's avonds krampen en harde buiken, gelukkig niet zo erg dat ik er niet van kan slapen! Volgens mij zegt het niks over de termijn waarop de bevalling begint, het enige is dat het iets aan verweking/ontsluiting kan opleveren. Maar dat is niet gezegd... Succes met afwachten!
Ook hier vanaf week 36 deze menstruatie-achtige krampen...maar ik loop nogsteeds rond :-S Hoeft dus echt niets te zeggen... Volgens vk zijn die krampen voorweeeen, en kunnen die weken aanhouden. Succes met de laatste loodjes!!
He meiden, Bedankt voor de reactie. We wachten gewoon geduldig af. Jullie ook succes met de laatste loodjes.