ik ben zwanger van mn 2e, ik kan me niet herineren dat ik ook van die krampjes had, die stekende,onderin mn buik,net kleine prikjes, dit schijnt toch normaal tezijn? heeft dit nog steeds met de innesteling te maken of begint de baarmoeder nu al te groeien?
Ik had het ook met 5 weken, met een beetje bloedverlies, maar was bij mij innesteling, denk dat dat bij jou ook wel het geval is. Gefeliciteerd nog
ik ha dt ook vanaf begin me banden en wortd aleen mr erger af en toe lig ik snacht te huilen van n steek als ik me omdraai ...en loop er nu ook overdag mee gaat gepaard met buikpijn
Ik heb het ook... net boven mijn schaambot (de baarmoeder lijkt mij dus) vooral als ik rust komen ze.
Volgens mij is dat bandenpijn. Heb dat met mijn 1e zwangerschap gehad, de 2e niet (maar deze is ook misgegaan), en nu heb ik die krampen weer. Het is gewoon normaal, je baarmoeder moet rekken en je lichaam bereidt zich daarop voor. Is een goed teken van dat alles goed gaat, want bij mijn 2e zwangerschap heb ik er geen last van gehad, eigenlijk nergens last van gehad en dat ging mis. Dus ik ben er nu wel blij om dat ik die krampen wel heb, want dan weet ik dat mijn lichaam bezig is met een babietje
Dit heb ik dus ook. Maar het is fijn om hier te lezen dat dat normaal is. Het doet niet zo'n erge pijn dat ik ervan moet huilen maar het is af en toe een vervelend gevoel.
hoi ik heb daar ook af en toe last van. ik dacht dat t niet normaal was. maar ik ben blij om te lezen dat t gewoon erbij hoort. ik zag vanmiddag dat k een klein druppel licht rose bloeddruppel had.verder ook geen buikpijn en ook geen druppeltje bloed meer gezien. heb de verloskundige gebeld die zegt dat t niks ernstig hoeft te zijn. gezien t feit dat ik de dag ervoor ook sex heb gehad. ik ben wel een beetje bang maar ik probeer r niet aan te denken.