aanschaf nieuwe bh's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anna mamma, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna mamma

anna mamma Actief lid

8 feb 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hoi dames,

Even een vraagje.
    Gisteren ben ik nieuwe bh's gaan kopen omdat mijn borsten nu ineens een stuk groter worden.
    Normaal draag ik bh's met een beugel. De verkoopster van de Prenatal was erg streng en zei dat ik dat absoluut niet moet doen tijdens de zwangerschap. Tja wist ik veel!. Maar ja tot nu toe zaten ze goed en heb alleen maar bh's met beugel en ik wist niet dat dat niet mocht.

Waarom is dat?

Ik heb nu twee meegroei bh's en alvast 1 voedings bh gekocht. Moet wel ff wennen dat er geen beugels in zitten. Komt vast wel goed allemaal.

Anna

2. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Ben mss te sceptisch hoor, maar kan het geen verkooppraatje geweest zijn om jou een dure zwschaps BH aan te praten? Denk dat je moet doen wat jou het lekkerst zit (heb er geen verstand van hoor...)

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb ze ook bij prenantal gekocht...en ook bij mij waren ze best streng.

Tis ook onwijs slecht om je eigen BH's te blijven dragen het is in je eigen belang.
    Het zit ook gewoon een stuk lekkerder als een beugelBH.

Groetjes Debby

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik geloof dat het ook te maken heeft met je melkklieren of iets in die trant..

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    klopt inderdaad, je kan van beugelbh's een ontsteking krijgen... ik moet eerlijk bekennen dat ik tot op heden gewoon beugel bh's draag maar het is inderdaad beter om dit niet te doen

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik draag ook gewoon nog beugelbeha's. Vind die zwangerschapsbeha's er niet uitzien en ze geven absoluut geen steun.
    Geen idee of het slecht is, het zit nog steeds erg lekker hier, dussss.
    Ik zou dan wel graag willen weten waarom het slecht zou zijn....

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ik draag nog mijn eigen bh's...omdat ze nog passen! (door sb waren ze voorheen iets te groot en nu perfect!)

Maare waarom zo slecht ... ivm melkklieren? Maar die zitten toch achter me tepelhof en de beugel onder me borst?
    Ik vind met beugel fijner... ;)

8. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb draag sinds een tijdje ook zwangerschapsbeha's, heb ze gekocht bij hunkermuller waren wel prijzig maar zo slecht zien ze er niet uit, moest in het begin ook erg wennen dat er geen beugels aan zitten maar ze geven wel voldoende steun ( zijn ook dubbelgelaagd bij de cups ), zitten redelijk comfortabel, ben er nu wel erg blij mee want binnen een korte tijd alweer twee gaatjes verder.

9. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb een zwschapsbh met beugels van het merk anita. Ik draag hem niet meer omdat ook die te klein is geworden. Pff van d naar f inmiddels.
    Maar ik zou gewoon blijven dragen wat prettig zit hoor.

10. ik heb in het begin van mijn zwangerschap gelezen dat een beugel bh je melkklieren af klemt en dat is natuurlijk niet goed maar ik heb ze tot vorige week ook gedragen hoor.
    draag nu voedingsbh´s want ik blijf geen nieuwe kopen dus heb ik die alvast gekocht, die rekken nog wel een beetje mee als het moet.
    ben van een flinke b naar een d gegaan en volgens mij groeien ze nog steeds want vanmorgen ontdekte ik ineens een aantal kleine scheurtjes onderaan mijn borsten, das dan wel balen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb ook meegroeibh's geprobeerd, maar dat vond ik niks... Gingen m'n toch al pijnlijke borsten nog meer pijn van doen :(
    Toen dus gewoon maar een cup groter weer beugelbh's gekocht, wel van rekbare stof. bevalt me stukken beter en die beugel zal wel meevallen, als je zorgt dat die goed om je borst heen past en de boel niet afklemt...

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Je mag wel beugelbh's dragen, die worden ook in de zwangerschapsversie verkocht.
    Maar de beugel mag absoluut niet te klein zijn, mag niet op (een stukje) borstweefsel drukken.

13. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hier ook drama met bh's! Verschrikkelijk zeg!
    Ik heb volgens mij wel cup F, maar heb altijd al voorgevormde cups (beugel) gehad. Vanwege als ik koud heb dat ik niet wil dat iedereen dat ziet! hahaha
    Maar goed, ik heb dus nu echt drama met die bh's. Ik heb de beugels s avonds echt in mijn borsten staan, het doet ook zeer maar kan niet een passende vinden. Want de F cups zijn voor mensen die ook wat zwaarder zijn in gewicht zeg maar, langere bandjes en bredermiddenstuk.
    Ik ga donderdag even naar de hunkemoller, moet ze me maar wat adviseren. Want ik vind die meegroeibh's niks. Dan zit het borst me echt overal! Op mijn knieeen, onder mijn oksels.. zulke grote heb ik! hahahaa
    Wie heeft hier ervaring mee?

14. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik draag gewoon beugelbeha;s. Alleen een maat groter dan anders. Vorige keer ook gedaan. Heb nooit borstontsteking gehad en heb 9 maanden bv gegeven. Volgens mij is het een verkooppraatje.

15. mychat

mychat Actief lid

3 jun 2008
    214
    0
    0
    Ik heb zelf vanaf wk 7 meegroeibh's aan.
    Als je altijd voorgevormd/ beugel gewend bent is het even wennen.
    Mijn vriendin en mijn schoonzusje hebben voorgevormde een maat groter gekocht en die de zwangerschap door gedragen.
    Maar ik weet zeker dat ik daar dan ook niet in gepast zou hebben. Mijn borsten blijven groeien lijkt wel (24 wk nu).
    Bovendien is het beter je borsten/ melkklieren de ruimte te geven om te groeien.

Deel Deze Pagina