Zwangerschapsgordel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lientje, 29 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb net bij Prenatal zo'n autogordel voor zwangeren gekocht, omdat we ver weg gaan met de auto op vakantie. Maar wat zijn die dingen duur zeg! 45 euro. Ik vind het echt afzetterij!

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    wat voor gordel is dat dan?? Wij gaan ook een heel stuk rijden..is het handig dan??

gr. debby

3. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Het is heel handig, vooral als je een grote buik hebt. Maar zou zeggen probeer er 2de hands aan te komen, want vind ze ook erg duur.

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Heb ik al geprobeerd, maar nergens te vinden. Handig is hij wel. Hij trekt de gordel die normaal over je buik zit naar beneden, dus tussen je benen. Zodat je bij plotseling remmen of een ongeluk geen enorme klap op je buik krijgt. Daardoor kan de placenta nl loskomen. Zie hier:

http://www.baby-walz.com/neu/SyEngine.p ... Position=1

5. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Doorklikken naar zwangerschapsmode-nuttig voor mama-veiligheid, daar zie je hem ;)

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    thanks heb net ff gekeken.
    Weet niet hoe het nou presies werkt, vraag me af of de gordel dan nog wel optimaal werkt?

Ga zelf wel ff checken bij de prenatal.

gr. debby

7. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    de gordel werkt dan nog zoals het hoort hoor, is alleen een beetje afgebogen zodat je buik wat meer ruimte heeft. Is dus helemaal veilig

Deel Deze Pagina