Wat is dit?

Discussion in 'Zwangerschap' started by frutseltje, Mar 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. frutseltje

Sep 21, 2008
    80
    0
    6
    Ik ben nu 28 wkn zwanger en sinds gistermiddag heb ik steeds het gevoel alsof ik ongi moet worden en lage rugpijn erbij, het maakt me een beetje onzeker, misschien herkent iemand dit? Vanacht werd ike r ook steeds wakker van. Sinds 2 dgn heb ik last van mijn borsten, ze prikkelen net alsof ik een toeschietreflex heb, is dit normaal zo vroeg in de zwangerschap? De vorige 2 keren had ik dit allemaal niet. Groetjes, Frutseltje

2. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

Aug 22, 2008
    1,898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik heb het ook wel eens, net alsof ik ongesteld moet worden, maar geen lage rugpijn. Bij mij trekt het na verloop van tijd weg. Ik zou niet weten wat het is. Bel de VK als je je zorgen maakt!

3. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    die buikpijn alsof je ongie moet worden,en lage rugpijn heb ik al vanaf een week of 17 geregelt,soms zo erg dat ik er krom van loop van de pijn zeg maar
    volgens mijn gyn is dat bandenpijn en of groeipijn ;)
    maar als je het echt niet vertrouwt,bellen hoor

4. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Ik heb het ook wel gehad (en heb het nog steeds :)) mijn borsten doen ook regelmatig zeer en vaak beginnen ze daarna ook te lekken. Het lijkt me niet iets om je druk om te maken. Soms als ze erg zeer doen knijp ik erin waardoor het eerder al begint met lekken ;) dan voelt het wat sneller weer beter, het is net of zitten ze dan te vol.

Wat betreft de buikpijn en de lage rugpijn. Bij mij werd gezegd bandenpijn, groeipijn. Het kan zijn dat de baby een groeispurt heeft.

Maar voor alles geld, als je het niet vertrouwt, gewoon bellen met de vk!

Share This Page