Nou, zo blij als ik vorige week was dat ik 2 keer wat gevoeld had (met 15 weken en 5 dagen daarna), zo bezorgd ben ik nu dat ik al meer dan een week niets meer heb gevoeld. Mis ik het? Let ik niet op? Anderen die dit ook hebben gehad? Ik dacht dat ik de baby steeds vaker zou voelen na die eerste keren, maar nu voel ik dus steeds niets. Ik moet zeggen dat ik er toen ook wel druk mee was en vaak probeerde iets te voelen, maar nu probeer ik het ook weer meer, maar beeb houdt zich stil....
als t nog zo vroeg is zeg maar kan t zijn dat je baby anders om ligt en dus tegen je rug aan schopt en dit voel je niet dus je geen zxorgen maken
Het is nog vrij vroeg hoor, als je kindje anders ligt kan het maar zo zijn dat je het een tijdje niet voelt... Dus ik denk dat baby heel hard aan het oefenen is ookal voel je dat niet nu...
kan prima, ik voelde de eerste keer mijn beeb mijn 14 weken, toen duurde het anderhalve week en daarna weer bijna een week.. nu voel ik hem bijna dagelijks!
fieuw gelukkig! Ik dacht bijna dat er iets mis was, maar dan is hij/zij inderdaad waarschijnlijk omgedraaid. Ik zal hem eens even vragen om terug te draaien dan
Hoi, dat is normaal hoor! Ik zelf voel het ook niet dagelijks, maar het hangt er ook vanaf waar je placenta ligt. Bij mij ligt ie voor (tegen de buikwand aan) waardoor je ook minder snel wat voelt. Ik voelde pas met 19 weken voor het eerst wat en nu wel vaker. Als ik op m'n rug lig voel ik het ook eerder, dan wanneer ik sta. Dus maak je niet druk! Is heel normaal allemaal!