Hallo meiden, Wil even iets met jullie delen, vandaag is mijn laatste werkdag voor dit jaar: vakantie en daarna lekker verlof! Heerlijk, ga lekker genieten. Nog meer meiden (bijna) verlof?
Lekker genieten! Ik moet morgen nog een half dagje! En dan pas met oud en nieuw weer.... (werk in de zorg, en dat ik zo lang vakantie aan m'n verlof mocht plakken, mocht alleen onder de voorwaarde dat ik wel met de feestdagen kwam werken.)
Oh heerlijk zeg, geniet er lekker van Ik heb nog 9 weekjes te gaan dus dat duurt nog even Maar dan ben ik ook 5 maanden thuis
Ik moet nog 11 dagen werken. Morgen nog een hele dag, en vanaf volgende week wil ik halve dagen werken. En dan hoef ik pas weer in 2009 te werken
Ik moet nog 3 weken 3 uurtjes per dag werken en dan verlof en pas 5 januari weer beginnen Iedereen die bijna verlof heeft, geniet ervan.
Mijn verlof zit er weer bijna op! Ik ben thuis sinds 15 maart 2008 1 september 2008 begin ik weer te werken! Toch ook 5,5 maanden thuis geweest
Jeetje, wat een geluksvogels zijn jullie zeg! Ik moest na 10 weken alweer aan de slag (veel te snel). Geniet ervan!
We lopen gelijk op! Ik heb gisteren ook mijn laatste werkdag gehad voor dit jaar. Heerlijk gevoel hè?
Ik had eigenlijk volgende week mijn laatste werkdag, maar zit helaas al een tijdje in de ziektewet ivm BI. Jammer, had best wel mijn tijd vol willen werken tot aan het verlof. Dames, geniet ervan he
Hey meis, ik ben jaloers op je Ik heb nog 2 weken en dan zit mijn verlof er helaas alweer op. Ben dan in totaal 19 weken thuis geweest, maar had van mij nog best wat langer mogen duren... Veel plezier in je verlof en alvast veel succes met je bevalling!
heerlijk he meiden het verlof wou dat ik mee kon genieten zit zelf al een hele lange tijd in de ziektewet en verveel me dus te pletter:S en wil maar al te graag weer aan het werk:O
Ik ben sinds vandaag met verlof . Hoe gaan jullie je dagen invullen? Ik denk dat ik me best wel ga vervelen .
nog 3 weekjes (21 augustus is mijn laatste dag), en daarna 17 december weer. verheug me er niet echt op...