Aankomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Richa, 21 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Richa

Richa Actief lid

9 aug 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Ik ben nu 23 weken zwanger en ben inmiddels 4 kilo aangekomen, is dit nou teveel of te weinig? Loop ik goed op schema? Ik doe me best niet teveel aan te komen, want ik heb erg aanleg om dik te worden, had ook al een kilo of 5 overgewicht dat ik zwanger werd....
    En met me best bedoel ik dat ik regelmatig fiets, lekker wandel dat soort dingen, ik eet goed hoor! :D

Mijn meissie weegt nu trouwens 482 gram ( afgelopen vrijdag dan ), ligt ze dan goed op schema?

Groetjes

2. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Hoeveel jij aankomt heeft weinig te maken met het gewicht van je kind. De ene komt meer aan dan de ander en dat heeft niet alleen te maken met teveel of te vet eten, maar ook met het vasthouden van vocht, hoeveelheid vruchtwater etc,..

4 kg aangekomen zijn bij 23 weken is zeker niet teveel hoor, geniet lekker van je zwangerschap en eet gezond en maak je verder niet teveel druk om de kilootjes die je aankomt ;)

3. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Ik was uiteindelijk 15 kilo aangekomen en heb nu nog maar 3 kilo teveel, met BV gaat het er zo af. Ik eet heeeeel veeel nu!

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Op mijn schemaatje staat bij de baby in gewicht met 23 weken: 500 gram. Keurig netjes dus toch? Bij mij klopte het ook wel aardig met 20 weken :) . Zat er 10 gram naast, nouja ieder kindje is verschillend, dus ook hierin :)

5. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

2 jan 2008
    239
    0
    0
    ik ben nu 4 kilo aangekomen en bij mijn eerste zwangerschap op 14 weken was ik 9 kilo bijgekomen *had wel ondergewicht!* In totaal ben ik bij die zwangerschap 32 kilo aangekomen.

6. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Met 23 weken zat ik al op 9,5 kilo hoor!
    Erg bestaat geen echt schema. De 1 komt dit aan, de ander dat.
    Als je maar lekker door blijft leven zeg ik altijd maar, het gaat er allemaal wel weer af!
    Oh ja, ik zit nu op 20 kilo en ga bijna bevallen.

7. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik ben nu 27 weken en ben 6 kilo aangekomen.
    Ik weeg normaal al boven de 100 dus ik heb zeer veel aanleg om snel aan te komen.

Dus jij bent echt nog niet veel aangekomen hoor! Geniet er maar lekker van!

8. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik schommel heel erg. Ben nog maar net zwanger, de ene dag val ik af en de andere dag zit het er weer bij op.

9. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

hey meid..

je moet je niet zo druk maken hoor want het is erg netjes 4 kilo!
    en je kindje zal het ook wel goed doen hoor..
    ikzelf ben nu 27 weken en 9 kilo bijgekomen tot op de dag van vandaag.. dus zo zie je maar weer.. ieder is weer anders..

lekker verder genieten dus!

10. maartje1983

maartje1983 Actief lid

29 apr 2007
    184
    0
    0
    Ik ben nu 35 weken zwanger en ben 10 kg aangekomen. Ik ben benieuwd hoeveel ik nog zal aankomen, ik moet zeggen dat ik niet echt veel meer eet dan voor mijn zwangerschap.

Het is echt bij iedereen verschillend hoor en de een houdt heel veel vocht vast waardoor je ook wat zwaarder weegt.

groetjes
    Maartje

Deel Deze Pagina