Een JONGEN of een MEISJE? Wat zei jullie gevoel wat het werd : : IK heb al een kereltje en het zou leuk zijn als het een meisje werd! Een jongen is ook goed hoor als het maar helemaal gezond is! Maar stiekum nu toch een lichte voorkeur naar een meisje Mijn gevoel zegt nu weer heel sterk dat het een jongen word 7 Jan krijg ik te horen wat het word dus jullie moeten nog even w8 op mij Nou ben heel benieuwd of het bij jullie klopte, bij mijn eerste zwangercshap klopte het. Ik dacht een jongen en het werd een prachtig kereltje! liefs corinne
Toen ik zwanger was van mijn zoon toen had ik toen ik 3 maanden zwanger was al een heel sterk gevoel dat het een jongen zou worden. Nu heb ik sterk het gevoel dat het een meisje wordt. Op 29 december hebben we een pretecho dus ik ben benieuwd of mijn gevoel klopt, ik doe tegen die tijd uitgebreid verslag. Liefs Mariska
ik hbe een sterk voorgevoel dat we weer een zoontje krijgen tuurlijk, zou het leuk zijn om van alles wat te hebben. maar ben al blij dat het mij gegeven wordt, dus jongen of meisje. maakt niet veel uit.. 20 december weten we het of mijn zoontje een broertje of zusje krijgt.. ik heb een echo in mijn album.. en ik weet niet waarom. maar ik denk dat ik dat een piewie zie.. (wat zien jullie? die t denkt te zien mag wel een pb achterlaten )) dan laat ik het weten wie t goed hebben gehad;- vandaar dat mijn voorgevoel ook zegt jongen ) maar ik laat t 20 december weten!
Wij denken dat we een meisje krijgen.. waarom? Geen idee, maar ik denk het al van dag 1 af.. we moeten nog heeeeel lang wachten voordat we het weten..
Ik dacht heel sterk een jongetje.... En of dat zo is? Wij weten het al! Jullie moeten nog even een week of 18 wachten
ik denk zelf echt heeeel erg een meissie ik zeg ook altijd .. ze .... ! maar we weten het niet en voor de rest denkt echt iedereen dat het een jongen is ! ben benieuwd ! we zullen nog ff moeten wachten !
Mijn vriend en ik hadden vanaf het begin af aan heel sterk het gevoel dat het een meisje zou worden (zeiden ook steeds 'ze')Toen heb ik aan mijn acupuncturist (waar ik liep ivm misselijkheid) gevraagd of hij er ook iets over kon zeggen. Hij zei toen ook dat het een meisje werd en dat hij het nog nooit mis heeft gehad (hij voelt dat aan de bloedsomloop ofzo, heel vaag..). Toen de 20-weken echo dichterbij kwam dacht ik juist ineens dat het een jongetje zou worden maar ik denk achteraf dat ik dat dacht om mezelf een beetje 'in te dekken'. Ik hoopte namelijk inmiddels toch wel stiekem op een meisje 8) Bij de 20-weken echo bleek het een meisje te zijn! En bij de pretecho van 26 weken nog steeds dus ik ga er nu maar vanuit
Bij mijn eerste had ik een heel sterk meisjes gevoel en bleek ook zo te zijn toen ze er eenmaal uit was hihihi. Nu heb ik het een sterk jongens gevoel en mijn vriend ook maar als dat zo zou zijn weten we volgende week pas en jullie tot na de bevalling
hoi hoi van de 5 zwangerschappen had ik er 4 goed qua gevoel dan alleen bij destiney was ik overtuigd zwanger te zijn van een jongen dat bleek een meisje en ik kon het echt niet geloven heb zelfs nog een extra echo laten maken om zeker te weten de eerste 3 wist ik zeker dat het meisjes waren en nu was ik overtuigd van een zoon en volgens de echo klopt dat groetjes nathalie
Wij hadden het idee dat we een kereltje zouden krijgen. Ook omdat meer mensen het dachten... Maar iedereen heeft het fout, want op de echo bleek het echt een meissie te zijn
Ik was ervan overtuigd dat we 2 meiden zouden krijgen. Tot bij de echo bleek dat we 1 meid en 1 knul kregen! (ik had het dus mooi mis)
Wij hebben gisteren een echo gehad en hoopten het geslacht reeds te kunnen zien maar de baby lag met de poep naar onder dus moeten we wachten tot de volgende echo in januari. Mijn gevoel zegt dat we een meisje krijgen... Niet alleen heb ik een voorgevoel maar ook omdat eventuele symptomen erop wijzen, ach ja, je weet nooit he. Zo heeft mijn moeder 5 kinderen gehad waarvan 3 meisjes en bij hen was ze steeds erg misselijk en had ze weinig zin in zoetigheden (hetzelfde bij mij), bij de jongens voelde ze zich de hele zwangerschap kiplekker en at ze veel snoep, misschien heel erg toevallig maar we zullen zien he
Mijn voorgevoel was echt een jongen. Waarom? Geen idee. Ook iedereen in de omgeving dacht dat het een jongetje zou zijn! Alle bakerpraatjes zeiden ook jongetje (ben niet misselijk, geen terreurhormonen, amper aangekomen, puntbuik, buik zit erg laag, en zit alleen aan de voorkant dus eigenlijk alles waarvan men zegt dat het dan een jongetje wordt bleek bij mij niet waar) Nou ja voorgevoelens zijn ook niet alles....
ik heb eigenlijk al vanaf het begin het gevoel dat het een meisje word.Ik betrap me er ook op dat ik meestal 'ze' zeg.Ik ben wel de enige die dat denkt;voor de rest denkt iedereen om me heen dat het een jongetje word. Het maakt me echt niets uit,ben allang blij als het goed gaat. Wij wachten het af tot en met de bevalling.We willen graag verrast worden.
Hoi ik denk heel erg een meisje, maar ik noem het wel steeds "hij". De messten in mijn omgeving zeggen jongen. Mijn vriend, denkt ook jongen. Heb al veel echo's gehad, maar nog niks gezien. Ik wil het ook zo houden. 27 december weer 3d echo. Ik hoop dat we dan weer niks zien. : @Nathalie: We hebben dezelfde maxicosi!