Lage rugpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 2g4e, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Lieve dames,

Ik ben pas 8,4 weken en heb al erg veel last van lage rugpijn... Voornamelijk als ik op bed lig! Ik kan me niet normaal omdraaien zonder een flinke steek onderin m'n rug te krijgen. Als ik op mijn rug lig en iets omhoog wil gaan lijkt het wel of het erin schiet!!! Ik word er nu zelfs 's nachts wakker van! Wat kan dit zijn???

Liefs!

2. Que

Que Niet meer actief

Ik denk als je wilt weten wat het is, dat je het beste contact op kan nemen met je HA. Wij kunnen natuurlijk alleen maar gissen.

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Dat begrijp ik maar het kon natuurlijk zijn dat iemand een beetje hetzelfde heeft meegemaakt... Het gaat tenslotte op zo'n forum veel om ervaringen uitwisselen... Kon het altijd proberen natuurlijk :(

4. Que

Que Niet meer actief

ja sorry dat is ook zo. Heb het ook wel een beetje kort door de bocht neer gezet!!

Als ik mijn mening mag geven, zijn het waarschijnlijk je rugspieren. Weet niet of je al veel bent aangekomen. Maar het kan zijn, dat je buikje nu begint te groeien en je borsten wat zwaarder zijn. Die moet je rug allemaal mee slepen........

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

O nee maakt ook niet uit hoor... zal ook vast wel de HA gaan bellen maar vind het wel makkelijk als ik van tevoren een beetje weet wat ik kan verwachten zeg maar... Ben nog niet echt veel aangekomen maar merk wel dat me borsten flink groeien... Ik weet niet hoe bandenpijn voelt en of je dit al zo snel krijgt? Het is gewoon erg vervelend maar gelukkig is het niet heel de dag maar alleen als ik lig... helaas lig ik op het moment erg veel omdat ik nu in het begin nog zo vaak moe ben hihi...

6. Que

Que Niet meer actief

Als je veel ligt kan het natuurlijk ook zo zijn dat je rugspieren erg stijf worden.

volgens mij zit bandenpijn alleen aan de voorkant en zijkant. In iedergeval daar had ik iedere keer last van.

7. MissT

MissT Niet meer actief

Ik moet zeggen dat ik er ook nu al last van heb!
    Ik zou eerlijk gezegd niet weten waardoor het komt, ik zal het de volgende keer eens vragen!

Maar wat bij mij helpt is een lekkere warme kruik tegen mijn rug aan.. misschien een tip ? :)

Deel Deze Pagina