Ik lees overal dat iedereen zo'n last heeft van ochend misselijkheid.. Nou ikke niet hoor! Ik voel me in de ochtend kiplekker en hoe verder de dag vordert, des te beroerder ik wordt. Mn eind van de middag en in de avond is dit het ergst.. Gek he? Heb dit nog niet eerder teruggelezen.. Of zijn er toch 'moeders' die dit herkennen?
hoor je wel vaker hoor een vriendin van mij was de eerste drie maanden kip lekker en de rest van de zwangerschap ziek succes ermee
Ja, maar bij mij is dit elke dag zo. In de ochtend prima, maar in de avond misselijk.. ben nu ook hondsberoerd..
Eerst was ik de hele dag door misselijk, nu alleen laat in de middag en avond. In de ochtend gaat het redelijk goed, maar s'avonds dan voel ik mij een dweil
Ik heb ook last van misselijkheid...Alleen op een andere manier.. Heb er eerst nl een dag of 3 last van gehad...toen 2 weken niet.... en daarna weer ruim een week wel...en nu begint het gelukkig weer af te nemen.. Moet wel zeggen dat ik intussen gembercapsules slik om de misselijkheid te verdringen. Hier was ik eerder mee gestopt met waarschijnlijk het gevolg dat de misselijkheid weer terug gekomen is.. Nu gaan we maar lekker even door want ze helpen. (tenminste dat is mijn gevoel) Sinds vandaag is de misselijkheid een heel stuk minder... De naam van deze capsules is: ArkoCaps Gember te halen bij de drogist.
hier precies hetzelfde, eeerst de hele dag misselijk en ook daadwerkelijk naar de toilet moeten rennen en nu is het gezakt naar alleen de middag en avond. dus de cracker van smorgens gaat goed en de rest niet... maar er zit voor uitgang in toch?
Bij mij was de misselijkheid ook 's avonds het ergst. Hoe vaak ik voor niets het avondeten naar binnen heb gewerkt...
Ik had ook geen ochtend misselijkheid ik had het juist s,avonds pas rond het etenstijd. Dan at ik hasst ook niet meer omdat ik van de geur al niet lekker werd. s,Morgens voelde ik me eigenlijk juist heel goed. Groetjes Anna.
Ik had het op verschillende tijden op de dag.... 's ochtends tussen 10 en 11 en 's avonds ook tussen 10 en 11 soms ook rond 3 uur. (en elke dag minimaal boven de wc hangen....) Vanaf ongeveer week 6 t/m week 19 Veel succes
Ik heb het ook een poosje gehad dat ik 's avonds het misselijkst was. 's ochtends viel t wel mee, dan was mijn maag nog leeg. Zo gauw er een beetje eten in zat ging het gelijk mis.
Hier nog zo een, ook alleen in de avond misselijk, net na het avondeten.... Zo jammer als je niet van brood houdt, maar juist wel van warm eten! Is overigens nu wel weg.....ga me nu steeds beter voelen!
Ik ben in de ochtend misselijk dan in de middag gaat het wel weer en dan sávonds begint de ellende weer meestal zo rond etenstijd BAH BLEH. xxx Jet