Hebben jullie dat ook gemerkt, dat je minder zweet tijdens de zwangerschap? Of ben ik de enige ...: Grappig he, al die veranderingen in je lichaam!
Ik zweet nu na mijn zwangerschap veeel meer dan tijdens mijn zwangerschap!tijdens mijn zwangerschap zweette(of hoe schrijf je dat ) bijna niet!
Bij de zwangerschap van mijn eerste dochter zweette ik als een gek... Daarvoor had ik er nooit last van, hoefde zelfs geen deo te gebruiken was gewoon niet nodig... maar toen pffffffffff was echt niet leuk meer.. Heb toen aan de vlos gevraagd hoe dat kwam, het komt doordat het bloed in je lichaam harder gaat stromen en door de hormonen... dus je hebt dan juist geluk dat je er nu minder last van hebt hihi Ben nu 23 weken zwanger, in het begin wel last ervan gehad maar nu niet meer!
Ik zweete eerder zeer weinig maar nu ook veel meer. Er was hier een andere topic dat ging over odorex ertra dry. Ik heb het van de week gekocht en ben echt zeer tevreden. Niet tot weinig zweten. Geen natte plekken onder je oksels... heerlijk!
Niet zo zeer meer zweten maar jeetje wat stonk het zeg! Echt genant gewoon wat een lucht ik kon verspreiden.
Ik zweet niet meer en ik zweet niet minder. Ben een koukleun, zowel voor als tijdens mijn zwangerschap.
in de zwangerschap had ik idd veel minder last maar daarna kreeg ik het dubbel terug, gatver wat smerig zeg, ik verheug me er nu al op