Hai Ik weet dus niet of ik zwanger ben. Ik las al jullie verhaaltjes en begin reuze te twijfelen maar misschien helpt jullie mening of ervaring! Mijn buikje wordt dikker, maar waar begint de buik dikker te worden als je wel zwanger bent? Ik had pas geleden echt een paar dagen dat ik erg emotioneel was en ik was zo moe! Terwijl ik goed had geslapen! Poos geleden dacht ik dat me borsten gingen groeien! Ik was blij maar nu beginnen ze beetje te "krimpen".. betekend dat iets? Ook heb ik een vreemde geur dat beneden weg komt, het ruikt anders dan anders! Betekend dit iets? Ik weet het dus echt niet.. Ik hoop op jullie berichtjes! Kus Ansje
Allereerst, ben je nog aan de pil, of hebben jullie de wens zwanger te worden? En heb je al getest? Je symptonen klinken als of je zwanger zou kunnen zijn, maar goed dat is moeilijk te zeggen. Ik ben bang dat de enige manier om er achter te komen is , om een test te doen. Alleen dan krijg je zekerheid, en kom je uit deze onzekerheid. Groetjes
ten eerste hoe zit het met je cyclus ben je aan de pil of niet eigenlijk zou ik het zo niet weten omdat je er niet echt veel uitleg bij hebt gezet zoals zit je in de vruchbare periode of breek je menstruatie aan ben je over tijd dan zouhet heel wat makkelijker praten en kan je misschien ook wat meer antw op je vraag krijgen groetjes marijke
Nou ik probeer niet zwanger te worden.. En ik weet ook niet, als ik wel zwanger ben, hoelang ik dan al zwanger moet zijn. Me pil heb ik wel onregelmatig geslikt.. Het enige wat ik kan doen is indd een test halen.. En ik slik dus ook nog steeds de pil.. daar stop ik gelijk mee omdat ik het nie zeker weet! En als ik dan in een stopweek ongesteld moet worden is het ook maar heel weinig.. en vooral meer ranja achtig dan normaal. Ik denk dat ik test ga halen!
maar bij mij was het al met 8 wkn aan het groeien, (was mager als brandhout, dus dan zie je al snel wat)
Heb je al getest? Ik kon met 7 weken zwangerschap geen broek meer aan, zelfs diegene die na mijn vorige zwangerschap (mt groot) had gekocht. Bij de ene vrouw gaat het toch anders dan de andere. Succes! Esje