zwangerschapsdepressie / prenatale depressie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door debby82, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Heb een beetje het gevoel alsof ik de enige ben die dit heeft... nog iemand ervaring ermee? Zou het fijn vinden om ervaringen uit te wisselen...

2. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    schat ik heb er ook heel erg last van bij mijn vorige 2 zwangerschappen prenatale en postnatale en nu een prenatale gehad gaat nu beter maar je bent totaal niet de enige hoor schat en ik weet dat je nu in een gevoel zit waar je niet uit lijkt te komen of dat nooit meer weg gaat maar lieverd het komt echt goed geloof mij ik kan het weten. ;)

ps als je je kut voelt kun je me altijd een bericht sturen ofzo want ik weet dat je in deze situatie wel wat steun kan gebruiken

groetjes eva

3. nienchen

nienchen Lid

6 mrt 2009
    84
    0
    0
    hoi

Ik heb er ook wel last van gehad in mijn eerste zwangerschap en nu best wel weer angstig dat het weer zou komen. Wat zijn bij jullie de signalen? Waar had je precies last van? Ik weet namelijk niet goed, wanneer ik dit moet melden. Bedankt!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    de signalen: ik heb gewoon het gevoel dat ik in een put wegzak en vind niks meer leuk. Ik wordt overal mega verdrietig van en kan niet blij zijn met de zwangerschap. Het begon bij mij bij week 18.

Wat hebben jullie hieraan gedaan, hebben jullie medicijnen genomen?

Deel Deze Pagina