Ja, zéker herkenbaar.... irritant hé ik kruis nu vaak mijn benen al als ik een nies aan voel komen, maar meestal voorkomt dat het ook niet helemaal
Hoi Ik herken dat wel uit mijn vorige zwangerschappen. Het heeft volgens mij te maken met je bekkenbodemspieren, ik weet nog dat ik een paar maanden na de bevalling van mijn tweede op vakantie was en uit het zwembad stapte en de boel me gewoon langs mijn benen liep.... Maar ook tijdens de zwangerschappen had ik het met niezen, hoesten of lachen. Ik heb toen oefeningen gekregen van de cesar therapeute, waaronder het druppeltjes plassen (al mag dat tegenwoordig niet meer geloof ik) en dat hielp wel. Je zou tena kunnen gaan gebruiken dat helpt in ieder geval tegen de geur.... Succes ermee! Groetjes Roelie
heey meid heb ik ook hoor.had ik al voordat ik uberhaubt zwanger was. bekkenbodemspieren oefenen denk ik liefs rianne
Dat lijkt me heel verstandig om de bekkenbodem spieren te oefenen...... En wel dagelijks, ik merk het vrij snel als ik het even vergeet! Gr
goh das toevallig dat ik dit lees! Ik was van de week lekker in bad geweest, en toen ik klaar was en aan het aankleden, liep er allemaal water uit! Maar goed dat is dus "normaal" lees ik nu....
Ach, praaaaat me d'r niet van. Ik knijp mijn benen al samen als ik de nies voel aankomen en probeer mijn sluitspier op te houden. Het helpt enigszins. Bekkenbodemspieren oefenen zal wel de enige remedie zijn, maar echt profijt heb ik er nog niet van. Nies ze! (of niet...)