Hoi dames, Wie heeft hier ervaring mee?? Tis me eerste en weet niet hoe ik er mee over weg moet.. Sinds het weekend heb ik erge last van mijn rug.. Toen ik ging douche trok het geheel weg.. Gister eind van de middag kwam het weer hard opzetten.. Dacht van als ik ga douche trekt het wel weer weg.. Maar helaas het bleef tot nu aan toe.. Het trekt van me rug naar me buik en me benen.. Linker been tintelt heel licht.. Wie herkent dit??
Dat heb ik ook! Dat zijn voorweeën. Zo te lezen heb jij ze ook in je rug. Die rugweeën zijn het pijnlijkst heb ik me laten vertellen. Dikke kans dat we die ook krijgen met bevallen, maar dan een paar tandjes erger. Heb jij trouwens ook veel pijn aan je schaambot en bekken? Ik heb het idee dat ik nooit meer normaal kan lopen
Ja me bekken doen ook onwijs pijn.. Kan niet normaal lopen of liggen of zitten.. Kan nergens me draai in vinden en word gek van die pijn..
Pffff haha ik verga soms van de pijn. Gelukkig lukt het slapen ietsjes beter met m'n rookworst (voedingskussen) Geeft best wel verlichting Maar heb je geen pijn aan je schaambot? Mijn kleintje wordt geschat op 3800 gram. Dat voel je...
ze is helemaal in gedaald en voel der gewoon bewegen benende.. lijkt net of ze er uit wil komen maar het niet lukt
Ik hoorde dat been weeën het pijnlijkst zijn. Maar goed, volgens mij doet elke wee gewoon heel veel zeer Succes dames! De laatste lootjes!!
Wil je niet "bang" maken hoor maar zou voor zekerheid vk even bellen. Ik had met mijn bevalling wat last van mn rug (zeurderig gevoel). Uiteindelijk vk gebeld en bleek bijna volledige ontsluiting te hebben. 2 uur later was mn meisje er... dat zeurderige gevoel bleken dus mijn rugween te zijn. Ze hoeven dus niet altijd pijnlijk te zijn.... succes :-D
volgens het ziekenhuis is het waarschijnlijk een klem zittende zenuw.. mocht het anders zijn is het hun fout..