gek geluid uit buik, soort rijtje krakkende ribben

Discussion in 'Zwangerschap' started by Silvaantje, Apr 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

Dec 20, 2011
    142
    0
    0
    Ik werk als huishoudelijke hulp en nog twee dagen
    Leiden
    Ik heb af en toe als ik buk of iets oppak dat er uit mn buik een heel eng geluid komt, een beetje alsof je een rij ribben breekt... het doet verder geen zeer ofzo, maar nou ben ik bang dat ik misschien iets bij die kleine breek of beschadig.... of kan dit niet?
    Ze beweegt nog vollop, maar ik maak me toch wat zorgen.. kan je je kind beschadigen door te ver dubbel te klappen met je buik of iets?

2. Arnoe

Arnoe Bekend lid

Sep 1, 2010
    869
    1
    0
    Ik heb dat nog nooit gehoord, wel een eng idee inderdaad.
    Ik zou bij je volgende controle aan de vk vragen waar dat geluid vandaan komt, dan ben je wat gerust gesteld.

Het klink idd niet fijn zoals je het beschrijft :) maar kwaad kan bukken volgens mij echt niet.

3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,036
    2,901
    113
    't Gezellige Brabant
    Misschien is het wel de wrijving van je gewrichten (in je heup of je ruggewervel). Ik kan me voorstellen dat alles wat minder ruimte heeft met een babytje in je buik. Maar ik ben ook geen arts hoor, dus idd even aan je VK vragen. Die weet het vast!

4. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    nou de baby kan er niks aan overhouden
    zoals de verloskundige tegen mij zei, die zit in een mooi ballonnetje mooi beschermt

zou wel eve je verloskundige vertellen/vragen want t is wel gek
    misschien idd ergens jou gewrichten? voel je verder ook helemaal niks?
    ik knak bv nogal uit mn heupen nu..
    als ik lig en hoest bv haha

5. yessie

yessie Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    1,208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Heb het ook heel vaak gehad en meerderen erover gehoord maar ben er nog nooit achter gekomen wat het nu precies geweest is! Geen idee eigenlijk of ik het gevraagd heb aan de vk.

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    heb ik ook gehad...vreemd he ik had het gevoel alsof het lucht ofzo was wat heel snel verplaatste...

Share This Page