De 16-31 juli 2015 club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moielle, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Hoi meiden,
    Er schrijven zo onwijs veel meiden mee in het "grote" juli topic, dat het overzichtelijker is, denk ik, en ik las dat meerdere meiden daar zo over dachten, om het te splitsen.
    Zullen we gewoon op de helft splitsen?

Als iemand het anders wil, hoor ik het graag hoor :)

En dan misschien een nieuw lijstje bijhouden?

Ik ben Moielle, 35 jaar, tweede zwangerschap, tweede kindje.

xxx

2. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Hallo,

Ik ben net nieuw in het andere groepje maar wil me graag hier aansluiten :) Ik ben 22 juli uitgerekend. Ben 27 jaar, tweede zwangerschap, tweede kindje. Ohja, gefeliciteerd!

3. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan verhuis ik ook naar hier:)

wat doen jullie tegen misselijkheid? Ik eet vla, dat helpt best goed:)

4. ingetjuuuh

21 jul 2014
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk, dit kletst wat beter. Het is vort moeilijk bij te houden zon grote groep.
    Hier dinsdag een positieve test gedaan, ik vind het zo spannend omdat ik de vorige keer bij 5,5 week een miskraam heb gehad. Ben zo bang dat het nu ook weer fout gaat.
    Ik heb ook (nog) nergens last van.

5. ingetjuuuh

21 jul 2014
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja ik ben 16 juli uitgerekend! :)

6. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan zitten we in hetzelfde schuitje, vorige maand met 6.2 een miskraam gehad. Vind het ook heel spannend! Als ik 7 weken ben durf ik pas weer adem te halen denk ik..

7. ingetjuuuh

21 jul 2014
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Barbara 1982 Spannend he! Ja als het volgende week donderdag is, durf ik weer adem te halen.. Nog een week en elke keer als ik naar de wc ga, kijk ik of er nog geen bloeding is pfff.. hihi..
    Heb jij de verloskundige al gebeld of moet je eerst bij de dokter zijn?!

8. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ook! elke keer als ik naar de wc ga denk ik: het zal wel weer mis zijn. Echt super vervelend deze onzekerheid. Maar ja, afwachten is het enige wat we kunnen doen:) Ik hoop zo dat we ons niet af hoeven te melden hier en dat alles gewoon goed gaat! Ik ben morgen 5 weken zwanger en dan ga ik maar de verloskundige bellen. Het schijnt wel dat je eerder op de echo mag als je een miskraam hebt gehad. En jij? wanneer mag jij voor de echo?

9. ingetjuuuh

21 jul 2014
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel vervelend deze onzekerheid, maar inderdaad we kunnen niet meer doen dan afwachten!! Ik hoop het ook zo dat nu alles goed gaat.
    Ik heb nog niet gebeld naar de verloskundige. Ik ga dinsdag denk ik bellen.

Mijn clearblue test gaf 1-2 weken zwanger. Maar als ik vanaf eerste dag laatste menstruatie bereken dan ben ik nu precies 5 weken.
    Dus als er dinsdag nog niks mis is dan ga ik bellen. Nog even volhouden. hihi..

10. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Hoi hoi ik klets graag mee! Zwanger van de tweede en ook in juli uitgerekend...gok rond de 18e

11. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ingetjuuh merk je verschil met je vorige zwangerschap? Ik wel, stuk minder misselijk en veel minder moe. Mijn hoor je niet klagen;)

12. ingetjuuuh

21 jul 2014
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Barbara, ja ik voel wel verschil. Vorige keer heb ik ook een halve dag bloeding tussen door gehad, ofja ik dacht dat ik gewoon ongesteld werd maar het zette niet door. Achteraf denk ik dat het de innesteling is geweest en week later was het mis.
    Nu geen bloeding gehad.. dus laten we het hopen. En verder weinig kwaaltjes, ik heb al wel sinds 2 weken beetje last van mijn onderrug weet niet of het er iets mee te maken heeft. En nu sinds paar dagen doet mijn buik beetje raar. het voelt alsof ik ongesteld ben, maar dan anders haha ik denk dat dat gewoon tussen mijn oren zit.

13. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik was er ook echt van overtuigd dat ik gewoon ongesteld ging worden. Het voelde exact zo, had zelfs al een wijntje gedronken (oeps). Maar er kwam niks... Dus toen heb ik toch maar een testje gedaan en er minuten lang heel verbaasd naar staan kijken ;)

14. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.026
    113
    Nederland
    Hoi!
    Ik wil ook graag meekletsen.:)
    Ben net 23 jaar en ben (denk ik) 19 juli uitgerekend.
    Ik heb al een dochter van 2 zij is ook van Juli, en bij beide Zwangerschappen in de week voor mijn verjaardag positief getest.:) toevallig haha

15. Loe

Loe Lid

12 nov 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik klets ook mee. Volgens mij ben ik rond 25 juli uitgerekend, vandaag positieve test. spannend!

16. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Hoi Loe!

Welkom :D

Is dit je eerste zwangerschap?

17. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Haj Melaniie!

Dat is zeker toevallig zeg! Ongelooflijk hoe het zo kan lopen he
    Ik heb ook een dochtertje van twee, maar dan uit juni :)
    Gave leeftijd, pittig. Maar zo leuk!

Heb je fijne verjaardag gehad?
    Xxx

18. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Hoi Ti!

Jij ook van harte :D
    Zo bijzonder om het allemaal weer opnieuw mee te mogen maken he
    Spannend weer

19. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Haj Barabara!
    Nu al misselijk? Dat beloofd nog wat zeg hihi. Hoop dat je er snel vanaf bent!
    In vorige zwangerschap hielp vla mij idd ook erg goed.
    Xxx

20. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Hoi allemaal,

Ik wil ook graag meedoen. Ik ben Luitje 29 jaar en in verwachting van ons eerste kindje. Ik ben (uitgaande van m'n laatste menstruatie) 17 juli uitgerekend. Gefeliciteerd allemaal!

Deel Deze Pagina