De 16-31 juli 2015 club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moielle, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Hoi meiden,
    Er schrijven zo onwijs veel meiden mee in het "grote" juli topic, dat het overzichtelijker is, denk ik, en ik las dat meerdere meiden daar zo over dachten, om het te splitsen.
    Zullen we gewoon op de helft splitsen?

Als iemand het anders wil, hoor ik het graag hoor :)

En dan misschien een nieuw lijstje bijhouden?

Ik ben Moielle, 35 jaar, tweede zwangerschap, tweede kindje.

xxx

2. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Hallo,

Ik ben net nieuw in het andere groepje maar wil me graag hier aansluiten :) Ik ben 22 juli uitgerekend. Ben 27 jaar, tweede zwangerschap, tweede kindje. Ohja, gefeliciteerd!

3. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan verhuis ik ook naar hier:)

wat doen jullie tegen misselijkheid? Ik eet vla, dat helpt best goed:)

4. ingetjuuuh

21 jul 2014
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk, dit kletst wat beter. Het is vort moeilijk bij te houden zon grote groep.
    Hier dinsdag een positieve test gedaan, ik vind het zo spannend omdat ik de vorige keer bij 5,5 week een miskraam heb gehad. Ben zo bang dat het nu ook weer fout gaat.
    Ik heb ook (nog) nergens last van.

5. ingetjuuuh

21 jul 2014
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja ik ben 16 juli uitgerekend! :)

6. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan zitten we in hetzelfde schuitje, vorige maand met 6.2 een miskraam gehad. Vind het ook heel spannend! Als ik 7 weken ben durf ik pas weer adem te halen denk ik..

7. ingetjuuuh

21 jul 2014
    31
    0
    0
    NULL
    NULL