Zwangerschapsindicator van CB klopt niet!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Aylin16, Feb 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Meiden,

Ik heb vanmorgen een Clearblue test gedaan met zwangerschapsindicator. Die test geeft de uitslag 3+ dus meer dan 5 weken zwanger. Maar dit klopt niet. Ook zijn mijn gewone testen erg donker 3 dagen voor nod had ik al een duidelijke test streep en 1 dag na nod was de test streep heel donker. Ik weet zeker wanneer mijn eisprong is geweest door tempen en ovulatie testen. Dus ik kan onmogelijk langer zwanger zijn.

Wie heeft deze test gedaan CB waarvan de uitslag klopte...?
    Lees allerlei verhalen over het te snel stijgen van hcg en dat dit een kenmerk is van een Mola zwangerschap. Heb pas geleden een ma en curettage gehad dus ben ontzettend onzeker!

Al mijn testen staan in mijn album.

Alvast bedankt meiden...

2. natjes

natjes Niet meer actief

Kon het me ook niet voorstellen... hij reageert dan wel op de hoeveelheid hcg.. maar de eén maakt het sneller aan dan de ander...

3. natjes

natjes Niet meer actief

ohw en aylin.. maak je nou niet druk.. echt niet doen meid! De één maakt megasnel veel hcg aan en de ander bouwt langzaam op.. hoeft niet altijd een mola zw-schap te betekenen.. google maar eens naar hcgwaarden..een tabel.. Dan zie je dat je bij korte zw-schap al een heel hoog hcg gehalte kan hebben!

4. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    Hij geeft toch niet aan hoeveel weken je bent maar hoeveel weken het geleden is dat de eicel ingenesteld is?

Tenminste dat dacht ik hoor.. Want toen ik die test deed was ik 5 weken en 1 dagen en tone gaf die 1-2 aan.

5. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    aylin, jij maakt volgens mij veel hormoon aan, of scheidt veel uit via je urine.
    Je hebt altijd hele knal positieve testen (ovu en zwangerschapstesten) vandaar dat hij misschien iets verder aangeeft.
    En 4 dagen verschil is voor de test misschien wel lastig.
    Wat maakt het uit, je bent zwanger meid!

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Ik weet wanneer de eisprong is geweest dus ook wanneer ongeveer de bevruchting is geweest. Dit is niet langer geweest dan 3 weken geleden!

7. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    ja ik weet het ook niet presies hoor maar dat dacht ik.. want dna klopte hij bij mij ook niet

8. natjes

natjes Niet meer actief

aylin je bent zwanger, hebt positieve testen, wat wil je dan nog meer? Geniet er gewoon van en maak je niet druk, is nergens voor nodig, je bent gewoon zwanger!

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Meiden ik ben al 3 keer zwanger geweest en 2 keer een ma gehad. Dus het zwanger worden en zijn is voor mij in het begin niet alleen maar vreugde en onbezorgdheid. Daarom maak ik me gewoon zorgen. Ik lees overal op internet dat een mola zwangerschap als kenmerk heeft dat het hcg hormoon te snel stijgt. Ik word daar behoorlijk bang van..

10. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Kijk en daarom vind ik dus dat zo'n test geen toegevoegde waarde heeft. Jij in de stress..

De een maakt nou eenmaal meer hcg aan dan een ander.. daarom slaan die testen dus nergens op. Jij bent het bewijs!

Geen zorgen maken, als is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

11. natjes

natjes Niet meer actief

Lieverd vorige keer heb ik ook MA gehad.. ongeveer tegelijkertijd met jou.. Ook ik kan niet onbezorgd genieten tot de echo.. Maar waarom zou ik mezelf het zo ontzettend moeilijk maken? Ik zet het van me af en probeer te genieten..

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Kom op Aylin! Heb vertrouwen meid, al lijkt het mij erg moeilijk een volgende zwangerschap.
    Laat die testen lekker liggen nu en wacht je 7 weken echo af.
    @lassie: hou je vast!

13. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    He meid,

Maak je niet teveel zorgen. Wat dat betreft is internet een slecht medium... ;)
    Je hebt inderdaad al knaltesten, dus dat die van CB zegt dat je meer dan 5 weken zwanger bent vind ik niet raar.

Als je een mola zwangerschap vermoed, zou ik naar de gyn gaan.
    Ik weet niet hoe snel ze zoiets zouden kunnen zien?
    Maar het belangrijkste is dat je je niet teveel zorgen maakt, want dat is sowieso niet goed voor het kindje...

En ik begrijp je spanning wel hoor. Ik heb hiervoor ook 2 miskramen gehad, dus deze tijd is allesbehalve lekker genieten....
    Eerst maar eens een mooi kloppend hartje zien!

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

De test geeft aan langer dan 5 weken ( bijv 5weken en 1 dag) maar die test is echt niet zo supernauwkeurig hoor.. Je bent n 4 weken en 3 dagen, dan zou de test er best 5 dagen langs kunnen zitten hoor, wie weet als je er straks nog eentje zou doen met middagurine dat ie weer iets anders aangeeft. Zelfs een echo is niet 100% nauwkeurig, laat staan die test.

Liefs Daantje

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Als de test trouwens zo nauwkeurig was, stond et bij sommige ook niet: 1-2 zwanger.. Want tussen 1-2 zitten toch ook 7 dagen verschil ;)

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Lieve meiden,

Jullie zijn echt geweldig. Ik heb gewoon het een en ander meegemaakt waardoor ik erg onzeker ben. Na mijn eerste curettage is er ook iets mis gegaan de gyn zei dat ik schoon was maar een maand later bleken er nog moederkoek resten te zitten dus ben toen opnieuw gecuretteerd. Dit was ook iets wat weinig voor kwam zeiden ze maar toch was ik degene met de pech. Ben gewoon het vertrouwen in mijn lichaam een beetje verloren en daarom angstig.

17. natjes

natjes Niet meer actief

meis ik snap je helemaal! Het vertrouwen in je lichaam na een curretage en ma is toch wel weg.. Maar probeer het van je af te zetten anders maak je jezelf helemaal gek. Heb je al geregeld dat je vroeg voor een echo kan gezien je historie? Ik krijg door mijn vorige ma over 1,5 week al eerste echo.. Scheelt hoop stress, ook idee voor jou?

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Heel begrijpelijk allemaal.
    Het valt ook allemaal niet mee. Jij was echt een pech-gevalletje, maar nu komt het goed!

19. Trees

Trees Niet meer actief

De test van cb met zwangerschapsindiactor is niet 100% betrouwbaar. Volgens mij maar 90%? De indicator klopt niet bij 1 op de 10 vrouwen en dat is best veel. Het kan ook nog een tweeling zijn!

En ik begrijp wel dat je niet kan genieten en dat je bang bent. Als het twee keer na elkaar mist gaat, raak je het vertrouwen in je lijf rap kwijt. Genieten kun je niet afdwingen en voor genieten heb je nog genoeg tijd na een prachtige echo! Wanneer mag je voor de echo?

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Lieve meiden,

Ik mocht naar de gyn bellen als ik 2 a 3 weken overtijd was voor een echo. Dus waarschijnlijk een echo met 7 weken. Ik moet me ook niet zoveel zorgen maken maar kan het gewoon niet helpen. Ik wou dat ik er anders mee om kon gaan...

Mijn vorige ma was wel een tweeling zwangerschap maar het lijkt me sterk dat het nu weer zo is...toch?

Share This Page