Heb mij zo dom gevoeld vandaag! Ik had eerder van de apotheek van die urinecontainers zodat ik de urine kan opvangen voor de ovutest. Ik had er geen meer en toen was ik toevallig in de stad en zag er van die reisflesjes (om shampoo enz. in te doen). Ik dacht die neem ik maar mee want er was geen apotheek in de buurt. Thuis alles netjes uitgekookt maar het halsje bleek te smal om in te kunnen plassen. Geen succes! Vriendin gevraagd om bij de apotheek urinecontainers te halen! Eindelijk had ik weer een vooraad in huis. Wat doe ik! Ik dacht deed ik die nu altijd ook uitkoken? Ik wist het niet meer maar dacht ; ach doe maar voor de zekerheid. Douche genomen en toen ik terug kwam herkende ik niet meer wat in het water lag te koken. Alle containertjes volledig vervormd en onbruikbaar! Daar is dus niks meer in op te vangen! geen urine en zeker geen sperma! PFFFFFFFFFF die containertjes zijn trouwens al steriel hoorde ik achteraf! Tja soms gaat er wat mis in de voorbereidingen! Jullie ook van die voorbeelden, van die dingen die je dus niet moet doen?
ja ik gebruikte ook altijd voor de zwangerschaptesten dan die goedkope bekertjes van de supermarkt en na die tijd gooide ik hem weg in de prulle bak
plastic bekertjes, tja dat kan natuurlijk ook! Misschien, door alles wat je leest, denk je niet meer aan een platic bekertje! :O) Alleen nog aan spuitjes, rietjes, urinecontainer, inseminatiecupjes, bacterievrij maken enz. enz. whahhahahah! * ik zei tegen mijn partner moet je niet eens gaan lezen hoe je dat moet inbrengen ( zi)? Nee hoor dat hoef ik niet te lezen. Ik pak het spuitje en hop erin! Wat zou ik daar nu over moeten lezen? Tja zo kan het ook he! lol
hey dat is idd wel een idee! Ik hoop altijd zo'n doosje met 3 bekertjes bij KV, maar dat is best een dure hobby als je ze nodig hebt voor ovu testen!
Ach meid gewoon goedkope plastic bekertjes halen bij de action ofzo.. Net zo makkelijk en zeer goedkoop hihi..
hihi voel me echt dom.. zei het gister tegen mijn vriend, hij zo: gebruik je die echt om iedere keer te testen? jeetje wat duur.. lol.. haal vanmiddag even bekers haha
Meiden, ik heb zo picknick mand met van die plastic bekers erin. Zijn nooit gebruikt en degene waarin ik nu plas wordt ook niet meer gebruikt haha! Maar wel hartstikke handig!
Inderdaad veel beter! gek he dat je soms zo moeilijk denkt. Lijk soms een beetje door te schieten en dan is het heerlijk om weer even te zien ene te horen dat het simpel ook prima gaat! Even boodschappen doen
ik heb ook een plasticbeker in de kast.. heb er met een stift een groot kruis op gezet en hij staat hoog in de kast...gebruiken m dus ook nergens anderrs voor.. ideaal..