zo dom : uitkoken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door daan32, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daan32

daan32 Actief lid

3 nov 2008
    135
    0
    0
    :oops: :oops:

Heb mij zo dom gevoeld vandaag! Ik had eerder van de apotheek van die urinecontainers zodat ik de urine kan opvangen voor de ovutest.
    Ik had er geen meer en toen was ik toevallig in de stad en zag er van die reisflesjes (om shampoo enz. in te doen).
    Ik dacht die neem ik maar mee want er was geen apotheek in de buurt.
    Thuis alles netjes uitgekookt maar het halsje bleek te smal om in te kunnen plassen. Geen succes!

Vriendin gevraagd om bij de apotheek urinecontainers te halen! Eindelijk had ik weer een vooraad in huis. Wat doe ik! :confused:

Ik dacht deed ik die nu altijd ook uitkoken? Ik wist het niet meer maar dacht ; ach doe maar voor de zekerheid. ;)

Douche genomen en toen ik terug kwam herkende ik niet meer wat in het water lag te koken. Alle containertjes volledig vervormd en onbruikbaar! :oops:

Daar is dus niks meer in op te vangen! geen urine en zeker geen sperma!
    PFFFFFFFFFF die containertjes zijn trouwens al steriel hoorde ik achteraf!

Tja soms gaat er wat mis in de voorbereidingen!

Jullie ook van die voorbeelden, van die dingen die je dus niet moet doen?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Haha, leuk verhaal meid.. :D
    Waarom gebruik je geen plastic bekertje? Werkt prima!

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja ik gebruikte ook altijd voor de zwangerschaptesten dan die goedkope bekertjes van de supermarkt en na die tijd gooide ik hem weg in de prulle bak :oops:

4. daan32

daan32 Actief lid

3 nov 2008
    135
    0
    0
    plastic bekertjes, tja dat kan natuurlijk ook!

Misschien, door alles wat je leest, denk je niet meer aan een platic bekertje! :O)

Alleen nog aan spuitjes, rietjes, urinecontainer, inseminatiecupjes, bacterievrij maken enz. enz.
    whahhahahah!

* ik zei tegen mijn partner moet je niet eens gaan lezen hoe je dat moet inbrengen ( zi)? Nee hoor dat hoef ik niet te lezen. Ik pak het spuitje en hop erin! Wat zou ik daar nu over moeten lezen? :rolleyes:
    Tja zo kan het ook he! lol :D

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hey dat is idd wel een idee! Ik hoop altijd zo'n doosje met 3 bekertjes bij KV, maar dat is best een dure hobby als je ze nodig hebt voor ovu testen!

6. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ach meid gewoon goedkope plastic bekertjes halen bij de action ofzo..
    Net zo makkelijk en zeer goedkoop hihi.. ;)

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Action, 100 bekers 1.09....
    Goedkoper kan niet ;)!

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hihi voel me echt dom.. zei het gister tegen mijn vriend, hij zo: gebruik je die echt om iedere keer te testen? jeetje wat duur.. lol.. haal vanmiddag even bekers :D haha

9. Loe

Loe Niet meer actief

Meiden, ik heb zo picknick mand met van die plastic bekers erin. Zijn nooit gebruikt en degene waarin ik nu plas wordt ook niet meer gebruikt haha! Maar wel hartstikke handig!

10. Loe

Loe Niet meer actief

Gewoon goed omspoelen. En nog milieuvriendelijk ook he!

11. daan32

daan32 Actief lid

3 nov 2008
    135
    0
    0
    :)

Inderdaad veel beter! gek he dat je soms zo moeilijk denkt. Lijk soms een beetje door te schieten en dan is het heerlijk om weer even te zien ene te horen dat het simpel ook prima gaat!

Even boodschappen doen ;)

12. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja maar niet met zeepsop hihihihihihihi
    alleen maar met heet water

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik heb ook een plasticbeker in de kast.. heb er met een stift een groot kruis op gezet en hij staat hoog in de kast...gebruiken m dus ook nergens anderrs voor.. ideaal..

Deel Deze Pagina