Zwangerschapsindicator van CB klopt niet!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aylin16, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

was het de vorige keer 2-eiig? Dan heb je een iets hogere kans op weer een tweelingzwangerschap.

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja het was twee-eiig. Maar dat komt toch haast niet voor twee keer achter elkaar?

3. Loe

Loe Niet meer actief

hihi Aylin, nou je weet maar nooit. Meid, geef het een kans. Het kan echt zomaar goed gaan! En dat wil niet zeggen dat ik je niet begrijp hoor, juist goed. Maar probeer ook een beetje te genieten meis.

Ik ben een twee-eige tweeling (1tje ervan danhe) zijn zulke leuke mensen! ;)

4. Trees

Trees Niet meer actief

jawel hoor schijnbaar heb je een grotere kans dat twee eitjes loslaat.

5. Niet meer actief

Meid ik heb het je nogal gezegd dat het meer dan 1 kindje zal zijn hoogst waarschijnlijk!

Wanneer kun je voor een echo gaan ,leg het voor dat je ook 2 miskramen heb gehad.

succes!

6. Niet meer actief

Je hebt mola maar ook BBZ of een meerlingzwangerschap

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik las dat bij een bbz het hcg juist te langzaam stijgt...

8. Niet meer actief

Soms niet maar meid ,daarom zijn die zaken niet van toepassing op u e.

Wanneer is je 1e check-up met echo?
    Anders bel morgen direct naar bij wie je gaat in NE is dat anders dan in BE.

Toen ik mijn 3 miskramen had moest ik maar bellen naar de gyne en mocht direct gaan + echo enz.

Groetjes

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ow.. aylin.. ik snap je onzekerheid meid.. en idd ik zou eerder aan een tweeling denken dan aan een mola zwnagerschap...

ik had trouwens ook bij de jongste 4 dgn voor nod een knallende test..... twas er 1 en geen bijzonderheden.. tzegt dus niets...

heb vertrouwen al is dat nog zo moeilijk....
    Dikke knuffel...

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meiden jullie zijn top wat zou ik zonder jullie moeten ;)

Stom dat ik direct van het ergste uitga maar het hoort bij de angst denk ik. Nou ik probeer het gewoon van me af te zetten.

Bruisje fijn om te horen dat jij ook een knal test had! Heb je al weer groen licht..?

Deel Deze Pagina