hihi Aylin, nou je weet maar nooit. Meid, geef het een kans. Het kan echt zomaar goed gaan! En dat wil niet zeggen dat ik je niet begrijp hoor, juist goed. Maar probeer ook een beetje te genieten meis. Ik ben een twee-eige tweeling (1tje ervan danhe) zijn zulke leuke mensen!
Meid ik heb het je nogal gezegd dat het meer dan 1 kindje zal zijn hoogst waarschijnlijk! Wanneer kun je voor een echo gaan ,leg het voor dat je ook 2 miskramen heb gehad. succes!
Soms niet maar meid ,daarom zijn die zaken niet van toepassing op u e. Wanneer is je 1e check-up met echo? Anders bel morgen direct naar bij wie je gaat in NE is dat anders dan in BE. Toen ik mijn 3 miskramen had moest ik maar bellen naar de gyne en mocht direct gaan + echo enz. Groetjes
ow.. aylin.. ik snap je onzekerheid meid.. en idd ik zou eerder aan een tweeling denken dan aan een mola zwnagerschap... ik had trouwens ook bij de jongste 4 dgn voor nod een knallende test..... twas er 1 en geen bijzonderheden.. tzegt dus niets... heb vertrouwen al is dat nog zo moeilijk.... Dikke knuffel...
Meiden jullie zijn top wat zou ik zonder jullie moeten Stom dat ik direct van het ergste uitga maar het hoort bij de angst denk ik. Nou ik probeer het gewoon van me af te zetten. Bruisje fijn om te horen dat jij ook een knal test had! Heb je al weer groen licht..?