Hoi meiden, In december heb ik een miskraam gehad en inmiddels al weer een ongesteldheid gehad. Van de week weer begonnen met ovutesten van Sensitest. Dit omdat ik ook erg benieuwd ben of mijn cyclus gelijk is aan voor mijn miskraam. Sinds woensdag lichte streepjes op ovutest en gistermiddag was hij donkerder. In november had ik een duidelijke ovutest en die streep was net zo donker als de teststreep. Helaas was hij vandaag al weer lichter. Erg raar, heb niet zo'n donkere streep gehad als de teststreep. Zou ik hem dan toch als positief gezien moeten hebben? Het rare is dat ik nu ook niets voel. In november heb ik mijn eisprong echt zo duidelijk gevoeld.
hey meid Heb je op de dag dar de test donkerder werd wel 2x per dag getest? Anders heb je je piek waarschijnlijk gemist op de ovutest. Als je in mijn album kijkt zie je ook sensitest ovutesten. Op 2-2 om 11.30 was mijn test positief en om 20.00 negatief. Stel ik had alleen om 20.00 getest dab had ik mijn piek gemist, denk dat dat bij jou ook gebeurt is en dat je de donkerste als positief moet beschouwen Liefs daantje
Mijn nieuwe ovutest staat niet in mijn album. Inderdaad was die van 26 november positief. De dag daarna heb ik hem ook gevoeld en toen was ik zwanger. Het rare is nu dat ik geen eisprong heb gevoeld. Wel een soort van ongi-pijntjes, maar vorige keer voelde ik hem echt springen.
hey Annie, ik heb afgelopen ronde ook sensitest gebruikt, deze bleef heel lang donker, meer dan een week..... heb daarbij ook babyboom en cb digitaal gebruikt, deze waren 3 dagen echt pos. kon er deze ronde ook geen touw aan vastknopen, 9 jan een vmk gehad, en nu toch echt mijn ei op cd 28 gehad.....daarna teste ik pas echt neg met die ovutesten