Wat horen jullie met de angelsound?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door hailey1826, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    Heb , heb nu een week de angelsound , maar ik hoor vooral zoon zee geluid :p en soms storm :D hartje vind ik zeeeeer moeilijk , maar beebje beweegt duidelijk , hoor het water klutsen;) , iemand ervaring?

2. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Ik heb ook een angelsound gekocht maar vind altijd weer heel duidelijk het hartje. Gebruik je wel genoeg gel? want dat geleid ook wel en dan hoor je minder "zeegeluiden".
    Of je moet hem eens meenemen naar je VK, die kan je tips geven hoe en waar je moet zoeken.

De mijne zei zoeken tussen je schaambeen en je navel en daarom heen. Mijn zoontje vind ik altijd net iets onder mijn navel :D Dan kost het ook minder gel hahaha want dan weet je waar je ongeveer moet spuiten. Pffff de eerste keer zoeken had ik dat hele gebied vol gel...nou ik had wel een handdoek nodig met opruimen hahahaha

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Kan zijn dat je nog te vroeg in je zwangerschap zit en de kleine nog teveel achter je schaambot zit.

Ik kon die van mij pas rond de 15e week horen met de angelsound.
    Dan hoor je duidelijk het snelle hartje wat net op een voorbij zoevende trein lijkt.
    Ook hoor je na een tijdje de schopjes haha dan hoor je ineens heel hard 'whoessss'
    Nu gebruik ik de angelsound al een tijd niet meer omdat ik genoeg teken van leven krijg elke dag door de schopjes en het uitrekken van onze kleine bink.

Deel Deze Pagina