Hallo iedereen! wat een genot, zwanger van mijn tweede kindje. as woensdag 37 weken! Bij mijn eerste zwangerschap heel af en toe een harde buik gehad en met 38 weken kreeg ik uit het niets weeën a 3 minuten.. elke zwangerschap is anders zeggen ze, nou inderdaad! ik ben nu heel benieuwd naar jullie ervaringen met voor/oefenweeën... hoe voelde die? hoe vaak en om de hoeveel tijd kwamen ze? en met hoeveel weken? De laatste dagen heb ik vaak een harde buik, waarvan er toch wel gevoelige tussen zitten. mijn onderrug zeurt ook behoorlijk.. ik heb niet het gevoel dat het al de bevalling is, maar gewoon het voorwerk. Al zegt mijn voorgevoel wel dat het niet lang meer gaat duren.. oftewel: wat is jullie ervaring met 'voorwerk'?? groetjes Rosanne
Aantal nachten gehad. Heel vervelend, want soms zijn ze wel zo intens dat je er niet van kunt slapen. Dus met een aantal gebroken nachten achter de rug de bevalling ingaan, is niet zo heel tof.
Bij de eerste begonnen met 25 weken, weeenremmers gehad en sindsdien tot 40 weken voortdurend pijnlijke voorweeen. Met 40+1 ingeleid want was helemaal kapot!