Ik ben in januari gestopt met de pil en was gisteren al 6 dagen overtijd ik had met mezelf afgesproken om niet zo snel meer een test te doen nou dus maar een test gedaan zwanger, nog een test die van clear blue zwanger kon het gewoon niet geloven ik heb vanaf mijn 15 de de pil geslikt en ben nu 27. Zijn er meer mensen die zo snel zwanger zijn geworden? Gr Wiebertje
Ik was in augustus gestopt met de pil, na 18 jaar geslikt te hebben..en in nov en dec voor het echie geklust, en raak! Gefeliciteerd trouwens!
Gefeliciteerd! Hier na 10 jaar pilgebruik meteen de eerste maand raak. Bij de tweede ook weer na stoppen met nuvaring gelijk eerste maand raak
First of all, gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij mij is het ook zo gebeurd... Ben voor het eerst sinds ik 15 ben, in dec gestopt met de pil, en ja hoor... januari getest > zwanger! Ben zelf 25 (volgende week 26). Success met je zwangerschap!
Ik was in november gestopt met de pil , en in december zwanger ! ook erg snel allemaal. Ik heb vanaf mn 15e tot mn 21e aan de pil gezeten..
Gefeliciteerd! Hier bij mijn dochter ook zoiets.. gestopt met de pil, niet ongesteld geworden, maar meteen zwanger... (tweede zwangerschap ging door de pil heen, werd miskraam, 2 weken na miskraam kennelijk weer eisprong gehad en meteen weer zwanger.. en die is nu dus onderweg).. Geniet ervan!
gefeliciteerd hoor! hier ook, en zelfs 3 x elke keer als ik stopte met de pil was het direct de ronde erna raak. het is bijna niet te geloven, geniet lekker van je zwangerschap
Hier ging het ook zo snel haha.. en idd ook gezegd we gaan niet meteen een test kopen hahaha... GEFELICITEERD!
Ik had het ook, als ik stopte met de pil was ik de maand erna altijd nog 1x ongesteld en daarna zwanger..Geniet ervan en gefeliciteerd met je zwangerschap
Hier ook zo snel gegaan. In juli laatste pil, in september een positieve test in ons handen.... en kijk nu eens, alweer bijna uitgerekend! Geniet van je zwangerschap!
gefeliciteerd alvast! ik was ook in januari gestopt met de pil en zoals je kunt zien zijn wij ook al zwanger! en het gaat hartstikke goed!