moet ik me zorgen maken voor extra echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur1, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben vanmorgen op controle geweest bij de vk.
    Tijdens de controle vroeg ze naar de 20 weken omdat die nog niet in de computerstond. ik haar de foto's en de brief van het ziekenhuis gegeven waarin gemeld staat dat ze het aangezicht , het hartje en de werking van de blaas niet hebben kunnen zien. ze zei er niks over verder toen ze me buik ging opmeten en het hartje aan het luisteren (wat heel goed en krachtig klonk. zei ze toen ik weer zat dat ze toch nog een extra echo wilt laten maken. ik schrok er van en zei ja en ame heb niet verder gevraagd. ik ga me nu toch wel zorgen maken want is alles wel goed?

wie kent of herkent dit????

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik denk dat ze een extra echo wil laten maken om te kijken of de blaas enzo nu wel goed functioneren
    anders zou je even haar moeten bellenen even zeggen dat je je toch wel een beetje ongerust maakt

3. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik heb ook een extra echo gehad, maar bij mij was gelukkig alles goed, ik heb me behoorlijk ongerust gemaakt toen...... heel veel sterkte en misschien moet je toch je VK eens bellen

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb ook een extra echo gehad. Ons kindje lag een beetje verkeerd de eerste keer, waardoor ze niet alles konden zien. Dat zou het bij jou ook kunnen zijn. Ik heb van de gyn gehoord dat de ligging toch wel belangrijk is bij de 20 weken echo. Als het kindje dan net even niet meewerkt moet je nog een keer.

5. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik zou gewoon even bellen!

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ze zijn er niet meer.
    als ik een slapenlozen nacht heb bel ik denk ik wel morgenochtend even.

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij wil ze gewoon nog een echo omdat niet alles is gezien. Ik zou me dan ook geen zorgen maken.

8. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    daar denk ik ook aan , anders zou ze toch wel iets gezegt hebben neem ik aan

9. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    tegen mij vertelde ze tijdens de 20 weken echo dat als er iets niet goed te zien was dat ik dan terug moest komen voor een 2de echo, niets om je zorgen over te maken zei ze, we willen gewoon alles goed gezien hebben.

en idd anders je VK bellen

10. Female

Female Niet meer actief

Hoi Fleur! ik zou haar idd even opbellen en uitleggen....
    Ik woon in ieder geval in belgie en ga naast de 12 wk echo in ieder geval een 20 wk echo krijgen. is standaard hier... hoeveel eco's maken ze eigenlijk in nederland en met welke wk????

Liefs female

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    even bellen, dat word bij ons ook altijd geadviseerd. als je je achteraf ergens zorgen over maakt, dan even bellen.
    succes

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Je krijgt hier een termijnsecho en een 20 weken echo. als de VK of gyn wil dat er extra echo's worden gemaakt moet dat via hen wil je tussdendoor een echo dan moet je die zelf betalen.

De VK is niet te berijken omdat er geen assistente zut en om nu naar het noodnummer te bellen vind k ook zo wat.

Deel Deze Pagina