Hello dames, Vandaag naar huis gegaan met flinke pijn linksonderin mn rug. Deze pijn trok door tot in mn bil. Damn wat voel ik me rot hierdoor. Ben niet een persoon die gauw in de ziektewet gaat maar ik ben zwanger dus kies ik zeker voor mezelf en mn kindje. Voelde me vanmorgen door reactie van leidinggevende echt een aansteller. Wie heeft dit ook gehad ?? En wie heeft er tips voor me ? Het duurt nog zeker een week voordat ik bij de fysio terecht kan.
Ook bij mij is dit 2 weken geleden geconstateerd. Precies hetzelfde als jij, linksonderin mijn rug en het trekt door naar mijn bil. Ik heb er voornamelijk last van als ik te druk bezig ben, dan kan ik niet meer op of neer. Vervelend dat je nog een week moet wachten tot je naar de fysio kan, ik heb het geluk dat wij een fysio op et werk hebben, dus kon gelijk terecht. Misschien een tip tot je terecht kan? Dit is een oefening die ik mee gekregen heb. Als je op bed lig, je benen omhoog met geknikte knieen. dus je hielen net vrij van je billen. En dan je bekken kantelen, dus je komt een stukje omhoog even een sec of 8 vast houden en dan tegenovergestelde dus je duwt je billen in het matras. Dit herhaal je dan ongeveer 8 keer. Moet zeggen dat het bij mij wel werkt. Hoop dat je er wat aan hebt
Thanks meis, ik ga het proberen. Wij hebben ook wel een fysio op het werk maar volgens mij op papier haha. In de praktijk is die beste man er bijna niet. @ moontje : Als dat zo is haha dan eet ik er gelijk 3 op