Mijn jas wil bijna niet meer dicht. Ik ben nu 29 weken zwanger en het is een smal model maat S dus niet zo gek. Nu wilde ik een zwangerschapsjas kopen maar die dingen blijken duur en weinig keuze. Ik zie er eigenlijk niets moois tussen. (had beter wat eerder kunnen kopen). Ik verwacht dat deze jas nog een week of 2 past. Dan blijven er nog 2 maanden over totdat ik uitgerekend ben. Wat te doen? Een wat wijder model gewone jas maat L bijv. zou dat passen? Of moet ik ervan uitgaan dat ik nog gigantisch veel dikker wordt..
Die van de prenatal en h&m zijn nog redelijk betaalbaar. Ik heb gewoon een grote jas gekocht bij de c&a
Ik had het geluk dat mijn zus een maat groter van jas heeft. Dus toen mijn winterjas begon te spannen, heb ik die van haar geleend Ofwel voor een soort poncho kijken?
ik trek nu een vest aan met poncho, zodat ik inderdaad geen zwangerschapsjas nog moet kopen voor die paar weken. Misschien ook een idee voor jou?
2 maanden is nog best lang met een koude winter op komst. Ik zou zelf toch nog wel wat geld investeren in een positiejas. Ik heb de mijne van C&A. Ik weet het...het is niet zo mooi, maar ik ga liever voor warmte, dan voor kou lijden. Na de bevalling ben je meestal ook niet meteen terug op je startgewicht, dus kun je hem nog even door blijven dragen. kijk anders eens op marktplaats...
Ik ben nu 40+2 weken en ik draag deze Product Detail | H&M NL Een gewone jas, maar ietsjes wijder model waardoor ik m echt nog prima over mn dikke buik aan kan En nu mooi in de sale.
Ik had hetzelfde probleem! Was er alleen net iets eerder bij ben uitgerekend in april.. Dus dikke buik in de winter.. Vond alle jassen eruit zien als michelin-mannetje jassen... En heb nu deze gekocht... Prijs is wel veel.. Maar hij valt ook mooi als normale jas...dus volgend jaar ook gewoon! https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding/categorie-jassen-blazers/ Noppies - Winterjas Bastion
Een poncho is niets voor mij helaas, zou een simpele oplossing zijn inderdaad. Ik vind dit nog wel een leuke jas Love2wait positie jas | kleertjes.com Maar is nergens meer te krijgen in maat 36. En eigenlijk vind ik hem ook wel wat te duur voor die twee max drie maanden. Ik wil het liefst niet meer dan zo'n 80 euro uitgeven. Een grotere maat gewone jas is dus vaak wel gewoon een optie? Ik koop mijn jassen meestal bij de mango. Zal eens rondneuzen.
Op de een of andere manier weiger ik een jas te kopen die ik niet mooi vind (kou leiden is natuurlijk ook niets).. Ik vond bij H&M en C&A niets mooi helaas.
Ik knoop momenteel de bovenste knopen vast tot het punt waar het niet meer past. Ik vind het zo zonde geld een speciale jas er voor te kopen. En tot nu toe is het nu niet bepaald koud vind ik. Je hebt ook van die tussenstukjes die je gewoon in je eigen jas kan ritsen. zo maak je 'm een stukje wijder. Hoef je geen nieuwe/andere jas.
Ik zou een A-lijn jas kopen bij de Primark. Een maatje groter dan je normaal nodig hebt, dan kan je wel even vooruit!
Ik had vorig jaar hetzelfde.... Uiteindelijk heb ik ook een 'normale' jas gekocht, 1/2 maatjes groter! Ging prima!
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik probeer, als het niet meer gaat, ergens een goedkopere jas (1-2 maten groter) te kopen, waarbij het ook niet zo'n 'pijn' doet als ik hem na de zwangerschap weg moet doen.
Vorig jaar (uitgerekend april) heb ik het uitgesteld en ook enorm getwijfeld. Uiteindelijk een kas geleend, erg mooi maar de wind ging er dwars doorheen. Dit jaar (nu 10 weken, maar ik ontplof nu al voor mijn gevoel) maar besloten een minder mooie maar warme jas te kopen. Dus afgelopen weekend maar een michelinjas gekocht voor 3 tientjes. Hij is niet mijn stijl maar wel heerlijk warm. Zelfde probleem met schoenen gehad. Ik vind platte schoenen zelden mooi.
https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding-detail/jassen-blazers/jassen/30673/b290g1c17o15639s5 Ik heb deze Jas gekocht, bij mijn vorige zwangerschap heb ik gebruik gemaakt van mijn jas maar dan met de knopen verzet. Nu door de tweelingzwangerschap heb ik er wel echt een nodig.
Ik had bij mijn vorige zwangerschap een zwart winddicht vest aan van mijn man aan. Lekkere warme sjaal om en prima. Ook droeg ik vaak een poncho. En bij echt koud weer droeg ik mijn oude skijas (was zo'n wijd model ) Kan je anders misschien een jas lenen van je moeder of iemand uit de familie? Bij mij gaat mijn jas ook bijna niet meer dicht maar ik ga echt geen winterjas kopen.