Zwangerschapsjas?? Of draagjas?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Baileyy, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygolucky

Happygolucky Bekend lid

10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    Je kan ook gewoon voor je normale jas een inzetstuk kopen, kun je jas zowel gebruiken als zwangerschapsjas en draagjas.

Baileyy vindt dit leuk.
  2. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Zelf heb ik de softshell van Mamalila. Bevalt me erg goed. Kan met buik en rugdragen en een insert voor zwangerschap.
    Heb er vorige winter gewoon mee gelopen tijdsns het dragen. In het voor en najaar gebruik ik hem ook als gewone jas, maar in de echte winter is me dat te koud. Maar tijdens het dragen vind ik hem wel warm genoeg, je geeft elkaar dan zoveel warmte.
    En ik heb nu gebruikt tijdsns m’n zwangerschap (afgelopen maandag bevallen).
    Ik hoor ook veel goede verhalen over de softshell van Greyse, is ietsje minder duur dan die van Mamalila.

3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Waar koop je zoiets dan?

4. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Dankjewel! Ik ga even kijken naar beide merken. Al weet ik dat ik Mamalila wel erg duur is, maar niet aan gedacht dat je hem ook als gewone jas kan gebruiken ;) Greyse ga ik naar kijken!

Maar is die jas die jij dan bedoelt straks in de winter als zwangerschapsjas niet te koud? Ik draag dan natuurlijk nog niet, behalve in mijn buik ;)

5. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Ik denk dat ie inderdaad te koud is om echt lang mee buiten te wandelen. Maar dan zou ik er een groot goedkoop vest onder doen. Die zie je dan toch niet, dus maakt ook niet uit.

Baileyy vindt dit leuk.
  6. Happygolucky

Happygolucky Bekend lid

10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    Musjes.com kumja ritsadapter

7. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
  8. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Ik heb een positiejas bij Noppies gekocht. Maar 2,5 maand nodig gehad, maar was er zo ontzettend blij mee!!

Zeker als je de jas tot april nodig hebt en een koukleum bent, zou ik voor een goede jas gaan.

9. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Je hebt er helemaal niets aan, maar mijn moeder had nog een oude grotere winterjas in de kast hangen. Ik heb deze zowel bij mijn eerste zwangerschap als nu gedragen. Mijn gewone winterjas heb ik bij deze zwangerschap überhaubt niet aangehad, want die is vrij strak. Ik heb mijn zomerjas nog redelijk lang met slechts 2 klittenbandjes vastgehad (toen was t nog te warm voor een dikke jas), totdat dit echt niet meer kon.

10. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Bij bonprix heb ik een zwangerschapsjas die je na je zwangerschap met een tussenstuk kan gebruiken tot draagkas Ideaal!! bij dochter zo veel plezier van gehad met dragen en nu bij de 2e in de zwangerschap.

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik had na de zwangerschap van mijn zoontje een maatje groter bij de wibra gekocht. Deze gaat nu een maandje niet meer dicht. Ik heb nu een warme fleece omslagdoek andersom aan (over mijn buik) en de jas open. Is niet kouder dan de dichte jas. Ik vond het ook sonde om een positiejas te kopen.
    Een draagjas heb ik bij mijn zoontje ook nooit gehad. Diezelfde warme omslagdoek boodt toen ook uitkomst :)

12. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    HElaas nog geen jas hier kunnen vinden. Bij Bonprix zijn ze steeds uitverkocht in mijn maat..
    Gewone jassen toch gepast afgelopen week maar dat zit ook niet in een grote maat qua lengte dan en bij de mouwen. Zag er niet zo charmant uit haha.
    Alleen een positiejas vind ik wel echt zonde.
    Wellicht dan toch een draagjas, maar die zijn wel prijzig helaas..

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Een wat ruimer model?
    Ik heb maat M en een behoorlijke buik maar ik heb mijn jas toch gewoon kunnen dragen tot een week of 32. Geen skinny model maar gewoon een jas van de wibra :roflmao:

14. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ideale tips lees ik wel, ga meteen op Bonprix kijken.

Deel Deze Pagina