Hoi meiden, Ik heb een bopita box carus kado gekregen. Dat is een vierkante box met ronde hoeken. Het probleem is nu dat ik er geen geschikte boxkleed voor kan vinden omdat de boxen al ruim 5 jaar uit het assortiment zijn. De afmetingen zijn 90x90. Wie kan mij hierbij helpen en/of wie heeft er goede tips? Alle boxkleden zitten nu erg lelijk en dat wil ik niet
Zelfde probleem, ik heb een bobita 80x80 box en ook grote moeite met het vinden van een geschikt boxkleed. Uiteindelijk heb ik "mazzel" en maken zowel mijn moeder als schoonmoeder voor ons een boxkleed op maat want anders zou ik ook met mijn handen in het haar zitten. Lijkt me overigens wel fijn om te weten als ze wel ergens te krijgen zijn voor het geval dat!
Idd, heb jij even geluk. Ik weet nu namelijk echt niet wat ik moet doen. k heb een boxkleed van 80x100 maar die staat zo lelijk!!
Ik vond het achteraf niet zo erg datum boxkleed een beetje omhoog kwam tegen zijkant box, stond niet gek dat het niet perfect paste eigenlijk.. Had een snoozebabykleed
Ken je niet iemand die kan naaien? Heb er zelf ook één gemaakt, want ja inderdaad de meeste vond ik ook of te duur of niet mooi haha. Er zijn ook sites te vinden die volgens mij op maat gemaakte kleden/spullen maken. Ukje.nl, is er één, wellicht is dat een optie?